Camping Cofton Holidays

Camping Cofton Holidays
7,2

5 reviews over Camping Cofton Holidays in het Nederlands

Met jonge kinderen

Enorme grote camping, met bijna alleen maar Engelsen. Voor zo’n grote camping verbazend rustig. Veel vermaak voor de kinderen, waaronder artiesten van buiten de camping. Erg leuke ballonkunstenaar gezien die complete motoren en palmbomen maakte. Sanitair was niet oud ofzo, maar vies en werd te weinig schoongemaakt voor intensief gebruik op zo’n grote camping. Jammer van een verder leuke camping.

Leuke camping in helel mooie omgeving

fam. van kampen
4-9-2012

Deze camping ligt in Devon, aan de engelse riviera. Mooie groene camping met veel schoon sanitair. Gericht op kleine kinderen, en in de periode dat wij er waren waren wij de enige nederlanders. Mooi schoon buiten zwembad, en dit jaar ook een binnen zwembad, helaas tegen betaling. Nieuw horeca gebouw. Beneden recreatie zaal, boven schitterende eetgelegenheid.Van de camping af kun je lopend naar het strand. Tochtjes naar exeter e.d. zijn aan te raden.

Mooi gelegen camping

A.V.Bolding
31-3-2011

Deze, grote, camping werd door ons bezocht in september 2008. Ondanks de regen genoeg zonneschijn om de mooie omgeving te zien. De camping zelf is heuvelachtig gelegen, het gedeelte waar wij verbleven was deels in terrasvorm aangelegd. Bij regen wordt de ondergrond behoorlijk drassig. De cafetaria op de camping levert echte Britse snacks. In de omgeving is genoeg te doen bijv. een dagje naar Exeter, St. Marychurch of gewoon genieten van de omgeving

Mooi gelegen camping

Fam. Kremers
10-9-2009

Mooie camping in mooie omgeving. Ruime plaatsen, goede winkel, restaurant/cafe, op loopafstand van de zee (Cockwood) en strand (Dawlish). Zwembad is gewoon, maar goed genoeg en netjes. Meer voor jonge kinderen dan voor oudere kinderen. Omgeving is mooi en er is veel te doen op korte afstand.

grote camping

Jessica van den Berg
8-9-2009

Deze grote camping ligt op 30-40 minuten lopen van het strand. De faciliteiten zijn prima. Leuk zwembad, restaurant en campingwinkel. Engelsen zijn wel heel erg op zichzelf. Heel anders dan in nederland, waar iedereen contact zoekt.

Vanuit deze camping kun je veel uitstapjes maken in de omgeving. Paington Zoo en het Dartmoor National Park zijn echte aanraaders. Wij hadden 2 kleine kinder mee, maar dat was ook prima op deze camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cofton Holidays in Dawlish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cofton Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.