Camping Cofton Holidays

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Cofton Holidays

• 2018
    6Gea22-08-2018

Groot, rustig, veel vermaak, vies sanitair.

Enorme grote camping, met bijna alleen maar Engelsen. Voor zo’n grote camping verbazend rustig. Veel vermaak voor de kinderen, waaronder artiesten van buiten de camping. Erg leuke ballonkunstenaar gezien die complete motoren en palmbomen maakte. Sanitair was niet oud ofzo, maar vies en werd te weinig schoongemaakt voor intensief gebruik op zo’n grote camping. Jammer van een verder leuke camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9fam. van kampen04-09-2012

Leuke camping in helel mooie omgeving

Deze camping ligt in Devon, aan de engelse riviera. Mooie groene camping met veel schoon sanitair. Gericht op kleine kinderen, en in de periode dat wij er waren waren wij de enige nederlanders. Mooi schoon buiten zwembad, en dit jaar ook een binnen zwembad, helaas tegen betaling. Nieuw horeca gebouw. Beneden recreatie zaal, boven schitterende eetgelegenheid.Van de camping af kun je lopend naar het strand. Tochtjes naar exeter e.d. zijn aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7A.V.Bolding31-03-2011

Mooi gelegen camping

Deze, grote, camping werd door ons bezocht in september 2008. Ondanks de regen genoeg zonneschijn om de mooie omgeving te zien. De camping zelf is heuvelachtig gelegen, het gedeelte waar wij verbleven was deels in terrasvorm aangelegd. Bij regen wordt de ondergrond behoorlijk drassig. De cafetaria op de camping levert echte Britse snacks. In de omgeving is genoeg te doen bijv. een dagje naar Exeter, St. Marychurch of gewoon genieten van de omgeving

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Fam. Kremers10-09-2009

Mooi gelegen camping

Mooie camping in mooie omgeving. Ruime plaatsen, goede winkel, restaurant/cafe, op loopafstand van de zee (Cockwood) en strand (Dawlish). Zwembad is gewoon, maar goed genoeg en netjes. Meer voor jonge kinderen dan voor oudere kinderen. Omgeving is mooi en er is veel te doen op korte afstand.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 7Jessica van den Berg08-09-2009

grote camping

Deze grote camping ligt op 30-40 minuten lopen van het strand. De faciliteiten zijn prima. Leuk zwembad, restaurant en campingwinkel. Engelsen zijn wel heel erg op zichzelf. Heel anders dan in nederland, waar iedereen contact zoekt. Vanuit deze camping kun je veel uitstapjes maken in de omgeving. Paington Zoo en het Dartmoor National Park zijn echte aanraaders. Wij hadden 2 kleine kinder mee, maar dat was ook prima op deze camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden