Dawlish

Reviews over Dawlish

Wel ok, maar niet weer.

Heleen,
    27-1-2013

Wij zaten in een stacaravan (Ruby) via touroperator geboekt. Stond pal aan de doorgaande weg, de hele dag verkeersgeluiden. Inrichting gedateerd, maar wel schoon genoeg. Bedden erg kort (ca 185cm) en smal. Oven en magnetron aanwezig. We hadden alle dekens wel nodig, want het koelde 's nachts behoorlijk af. Weinig Nederlandse jeugd en ook weinig te beleven voor tieners. Grote speeltuin in het midden, tot ca. 22.30 een hoop kindergeschreeuw. Animatie was binnen in restaurant. Strand 10 min. met de auto. Redelijk ver ook van de echte toeristische plekken als Torquay, Paignton, Exeter en Dartmoor. Toch hebben we die plekken allemaal bekeken in 2 weken. Het weer was lekker, maar niet warm. Dawlish zelf (dus niet Dawlish Warren) is een schattig plaatsje om wat rond te slenteren. Zwembad ook toegankelijk voor gasten van buiten de camping. Grote supermarkt op een paar minuten. Hebben verder een prima vakantie gehad, maar zou niet weer naar Lady's Mile gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Leuke camping in helel mooie omgeving

fam. van kampen,
    4-9-2012

Deze camping ligt in Devon, aan de engelse riviera. Mooie groene camping met veel schoon sanitair. Gericht op kleine kinderen, en in de periode dat wij er waren waren wij de enige nederlanders. Mooi schoon buiten zwembad, en dit jaar ook een binnen zwembad, helaas tegen betaling. Nieuw horeca gebouw. Beneden recreatie zaal, boven schitterende eetgelegenheid.Van de camping af kun je lopend naar het strand. Tochtjes naar exeter e.d. zijn aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

engelse riviera

fred,
    22-8-2012

de camping is netjes, alleen de accomodatie is verouderd en de bedden zijn zo klein dat je er met goed fatsoen amper in kan blijven liggen. als je dit ongemak aan de kant kan zetten valt het verder best mee met veel amusementshallen in de buurt en een prachtige natuur.

Leuke Familiecamping voor alle leeftijden

Oscar Rutten,
    15-8-2012

Prima vlakke camping waar het lekker kamperen is. De camping is schoon. Overal is personeel bezig om de camping schoon te houden. Het sanitair wordt twee tot driemaal daags gereinigd. Het binnen- en buitenzwembad wordt iedere ochtend gereinigd. Alhoewel op de camping veel honden zijn, geven deze nergens overlast met hun poep. De eigenaren ruimen dit zelf op. Iedere ochtend worden de vuilnisbakken geleegd, en eventuele afval dat iemand heeft laten liggen opgeruimd.

De kinderen hebben zich prima in het zwembad vermaakt en in de avond hebben ze lekker met de Engelse jeugd gepoold.

De camping ligt voor bezoekjes aan kust en steden centraal in het district Devon waardoor er genoeg te zien en beleven is.

M.a.w. we hebben hier een prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk rustig en toch overal dichtbij!

Anja,
    29-4-2012

Voor rust zit je hier prima.Voor activiteiten moet je verderop, naar het buurpark,Golden Sands,naar Dawlish Warren,het verderop gelegen Dawlish,of nog verder. Alles goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Bus en trein op loop-afstand.

Personeel Peppermint Park heel vriendelijk en reuze behulpzaam! Vraag naar Nicky of Suzanne! Toppie!

Gereisd met partner in maart 2012
Dawlish scoort een 7,6 uit 10, op basis van 13 reviews