Camping Woodlands Leisure Park

Met oudere kinderen

Prima

Fam. de Groot
3-8-2018

Camping met ruime plaatsen, wel zoals te doen gebruikelijk in Engeland op gravel maar een onderzeil voor een tent is beschikbaar. Prima sanitair. Naast de camping een soort pretpark, in onze ogen een beetje oubollig maar Engelsen vinden het kennelijk prachtig want in het weekend stroomt de camping letterlijk vol en verandert de rustige camping in een gekkenhuis. Ook wel begrijpelijk want campinggasten mogen "gratis" het park in. In vakanties in het hoogseizoen zou ik hier niet willen zijn, denk ik. In de omgeving zijn leuke bezienswaardigheden: stadje Dartmouth, via de veerpont naar Fishacre Coleton huis +tuin: in één woord prachtig! Ook Overbecks tuin is mooi maar heel lastige toegangsweg (steil en smal). Een bezoekje aan het dorpje Cockington is de moeite waard.

Leuk!

valerie
15-6-2014

Camping & caravaningpark Woodland in Blackawton is een aanrader om te vertoeven met kleine kinderen.

leuke camping maar nooit meer.

m
13-8-2013

Mooie heel grote staanplaats. Het personeel was heel vriendelijk en echt behulpzaam. Een nadeel is dat er geen echte eetgelegenheden zijn op de camping. Wel in het pretpark. En daar krijg je alleen maar pretpark eten tijdens de openingstijden van het pretpark. s'avonds was er beperkt een pizzaria open. Ook is er een geen enkele uitgaansgelegenheid op deze camping. Je hebt er een zolder waar je kunt ping pongen, biljarten ed, maar niet iets van entertainment. Voor kinderen beneden de 10 jaar zal dit een supercamping zijn maar voor onze 2 oudere kinderen was het een stuk minder. Eigenlijk tot vervelens toe.

Om iets van de schitterende omgeving te zien moest je altijd met auto erop uit.

Op de website staat ook dat de camping winkel een royaal aanbod heeft. Dat vond ik heel erg tegenvallen. Ook was er geen vers brood,

leuk

luke
25-8-2011

Het was heel leuk en heel mooi je kon der ook heel veel doen en het eten was supper lekker daar was ook een sainsburry en dat is echt ene super supermarkt de zee was heel mooi en de mensen waaren ook zeer vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woodlands Leisure Park in Dartmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woodlands Leisure Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.