Hotel Royal Castle

Hotel Royal Castle

Kleine hotelsWeer vandaag20°8°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Castle voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Royal Castle

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  11:00

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeldautomaat, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Castle in Dartmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.