Hotel Dartmouth Golf & Country Club

Hotel Dartmouth Golf & Country Club

Kleine hotelsWeer vandaag14°11°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Dartmouth Golf & Country Club voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Dartmouth Golf & Country Club

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  11:00

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis , Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dartmouth Golf & Country Club in Dartmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dartmouth Golf & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.