Kleine hotelsWeer vandaag19°9°
Hotel Dart Marina

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Dart Marina voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Dart Marina

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  11:00

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis , Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen

• AdresSandquay Road TQ6 9PH(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dart Marina in Dartmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dart Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.