Sorteren

Reviews over Crowcombe

Prima

Fam. de Groot
    10-8-2018

De naam doet vermoeden dat er veel bomen zijn en dat klopt ook, zodat we gelukkig op een schaduwplek konden staan want inmiddels was de temperatuur ook in Engeland al behoorlijk aan het stijgen de tweede helft van juni. Het sanitair is erg gedateerd en hoewel er iedere dag wordt schoongemaakt, is dat toch een beetje vechten tegen de bierkaai. Er is een klein zwembad. Op de camping ook de nodige (huur)chalets. Hoewel de camping goed staat aangegeven, is het zaak goed op te letten want je rijdt er makkelijk aan voorbij. Het stationnetje van Crowcombe Heathfield aan de West Somerset Railway ligt op anderhalve kilometer. Vanhier kun je o.a. naar Minehead, maar met de auto is sneller (en goedkoper). Aan de kust liggen naast Minehead diverse interessante plaatsjes om te bezoeken. Ook een bezoek waard is Hestercombe Gardens. Inkopen kun je doen in Williton, Minehead, of Taunton.

Een super vakantie gehad

Loes Rosink
    31-8-2010

Wij zijn hebben een te gekke vakantie gehad. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een kleine camping met een klein zwembadje en een klein speeltuintje. Onze zoon van 2 vermaakte zich erg goed in beide. Niet als andere campings in Engeland met mega gokhallen e.d. Op ong. 1.5 km vertrekt een stoomtrein. Dit is goed te belopen, al is het wel langs een drukke weg. Wij zijn er

elke dag even geweest omdat onze zoon het erg leuk vond.

De stacaravan was klein & knus (wij hadden de kleinste geboekt, er zijn grotere). Douche en het bed waren niet zoals thuis, maar dat heb je meestal op vakantie. Maar we hebben ons goed kunnen redden. Onze stacaravan was wel goed schoon.

Hou er alleen rekening mee dat je voor alle bezienswaardigheden en supermarkten in de auto moet stappen en een tijdje moet rijden. En het verkeer gaat daar wat langzamer vanwege de pitoreske wegen. Bath is 1-1,5 uur rijden

Echt een aanrader

Leuke rustige camping

J. Ligtvoet
    14-8-2010

Leuke rustige camping met niet al te groot zwembad. De stacaravans zijn niet heel schoon maar verder is wel alles aanwezig zoals magnetron, oven, grill, fornuis, douche en toilet. De winkel op de camping heeft maar een beperkt assortiment. Dichts bijzijnde (kleine) supermarkt is 10 km verder. Grotere supermarkt vind je in Minehead (16 km) en Taunton (17 km). Camping ligt kort bij een behoorlijk drukke doorgaande weg aan een onoverzichtelijke kruising.

Crowcombe scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews