vakanties Combe Martin

Reviews over Combe Martin

Top glamping in noord Devon

wwmartij,
    7-5-2015

Op een landgoed van 17h ligt Longlands. Een Glamping site die gerund wordt een zeer attent volle en behulpzame eigenaresse.

Er staan 5 safari tenten op schitterende landgoed welke op en top zijn uitgerust met onder andere houdkachel/oven keuken santinair en hout gestookte douche. Verder is alles aanwezig in de tent tot in de kleinste details. Er is een voorraad schuur aanwezig waar eerste benodigdheden gekocht kunnen worden en waar tevens de heerlijke maaltijden besteld kunnen worden.

Tevens aanwezig op het landgoed is een speelveld (voetbal Cricket) en een eigen visvijver welke vol zit met forel! De locatie de tenten en service zijn absolute top. En dan nog de schitterende omgeving, zoveel te doen en te zien en dat alles op korte afstand.

Voor ons als gezin was het een top vakantie om nooit meer te vergeten.