Vakantiepark Hoburne Cotswold

"Origineel" Engels vakantiepark

Gerard
14-9-2015
  • Onderkomen8

Groot park in een niet zo mooie directe omgeving. Wel erg veel leuke plaatsjes om te bezoeken (Cirencester, Bourton on the Water, Chpping Camden en Stratford upon Avon). Verder zijn Bath, Exeter en natuurlijk Oxford erg mooie steden. Park was erg druk met een "hidihi" sfeer. Wel prettige lodges. Kortom, niets mis mee, zeker niet als uitvalsbasis

Leuk park gedateerde cottages

Mirco
25-9-2014
  • Onderkomen7

Hebben hier 4 dagen overnacht in Cottage L4. Dit is een houten bungalow met een ruime woonkamer met keuken. Kleine badkamer met douche en 2 slaapkamers met 1 dubbelbed en 2 1 persoonsbedden. Veranda.

Bedden zijn vrij hard.

Behulpzame en erg vriendelijke restaurant. Hoofdgebouw heeft een binnenspeelruimte, restaurant, snackbar en redelijk binnenzwembad

• Onderkomen7

Prima als uitvalsbasis voor Cotswolds: Bath, Oxford, Chipping Camden en Gloucester zijn goed bereikbaar. Cirencester is ook leuk. En de camping ligt binnen het Cotswolds waterpark. Met goed weer zijn wateractiviteiten en een inland strand om de hoek. Met het park is niet echt iets mis, maar niet onze 'cup of tea'. Je moet je op het park kunnen legitimeren met een parkpasje. Wij hadden een chalet met rommelige keuken en een verouderde badkamer. Niet lekker schoon. Haar in het putje. Let ook op dat het kampeer- en het chaletgedeelte grenzen aan een doorgaande weg naar het lokale industrieterrein. Vooral 's morgenvroeg druk verkeer! Het binnenzwembad is te klein voor het aantal bezoekers en dit betekent dat je soms moet wachten voor je naar binnen mag.

De staf is vriendelijk. Er is een supermarkt op het terrein en een grote Tesco in de buurt.

Ideaal uitgangspunt voor ontdekking Cotswolds

Hans Ottenheijm
6-5-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park is ruim, overzichtelijk en netjes. Onze lodge was schoon en goed uitgerust. Voor de prijs zeer compleet en ook belangrijk, alles functioneerde. Verdere faciliteiten voldoende tot redelijk, wel rustig in de tijd dat wij er waren (buiten engelse schoolvakanties). Wij houden wel van het typische luidruchtige avondvertier zoals op de Havenparken aan zee. Omgeving rond het park is redelijk, rij je echter richting Cotswolds en neem je binnenwegen dan is de streek prachtig en de dorpjes pittoresk. Supermarkt en tankstation in Cirencester op 5 minuten rijden. Bezocht hebben we Oxford, Blenheim Palace, Bibury, Tetbury, Bourton on the Water, Sudely Castle en London. Maar rij ook vooral rond en dan de binnenwegen, schitterend soms!

Aanrader!

chicochica_1
28-7-2013
  • Onderkomen8

Prachtig park en uitermate vriendelijke en hulpvaardige mensen. De Lodge was schoon en van alle gemakken voorzien. (Behalve een koffiezetapparaat!)

Dvd speler aanwezig en op het park was een winkel met een uitstekend assortiment. Eten in de Prikley Pike was goed en niet erg duur. Zwembad met toezicht, zowel binnen als buiten. Regels vonden wij niet heel erg streng, hebben we in Frankrijk wel anders meegemaakt.

LPG verkrijgbaar in Cirencester, waar zich ook een grote Tesco supermarkt bevind. Wij hebben er heerlijke dagen gehad.

Rustig en fijn park

sonjaruiterkieft
16-8-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Huisje luxe, nieuw. Geen supermarkt op het park, jammer. Hiervoor moet je naar liskeard, 15 minuten met de auto. Clubhuis is beperkt, meestal geen personeel aanwezig bij het cafetaria. Voor de rust zoeker een perfect park en fijne locatie in de natuur om te wandelen.

Ondanks alle voorzieningen niet erg gezellig

lekkerbereikbaar
15-8-2012
  • Activiteiten7

Hoburne Cotswolds is een zeer compleet vakantiepark, alles erop en eraan: grote 'pub' waar je kan eten, zwembaden (met overdreven streng toezicht), snackbar, games arcade, animatieteam, winkeltje, tennisbanen, noem maar op. Daar moet je van houden, wij gaan er nooit meer heen. Op het moment van ons verblijf was 99% van de campinggasten Brits, maar doorgaans niet het type dat groet of een praatje aanknoopt. Veel groepen en families ook, in hele grote caravans en campers. De rest van de camping bestaat uit mobilhomes en chalets, in klinische opstellingen. Omgeving van het park, de Cotswolds, is zeer de moeite waard. Het personeel is professioneel en behulpzaam. Park is behangen met waarschuwingsborden van wat wel en vooral niet mag, dat doet wat Amerikaans (indekken tegen juridische toestanden) aan. Uitgangspunt van dit park lijkt te zijn: mensen kunnen niet zelf denken, of zichzelf vermaken, die willen/moeten vermaakt worden. Dat is dan ook het publiek dat aangetrokken wordt.

Netjes en compleet

Robert
24-6-2012
  • Onderkomen9

We (2 volw + 1 kind) hadden een 6-persoons lodge van type Carolina. Deze stacaravan is lekker ruim, goed onderhouden, schoon, en van alle gemakken voorzien: vaatwasser, koelkast, diepvries, tv, bad, 2x douche, 2xwastafel, 2xwc. Bedlinnen, keuken, vloeren, en meubels waren heel zeer schoon - niets op aan te merken.

Binnen een half uur rijden kun je veel leuke dingen doen en zien. Binnen 1 uur rijden nog meer.

Leerpuntjes voor Hoburne: de website van Hoburne zelf loopt *enorm* achter bij wat we in NL gewend zijn. We kwamen er met deze website niet uit. Daarnaast schoot het informatiemapje in de lodge tekort: er stond te weinig in, en daarvan alleen maar telfoonnummers - geen adressen. Daar staat tegenover dat de receptie erg vriendelijk en behulpzaan is.

super vakantie gehad!

gezin met peuter
23-8-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

direct bij hoburne een 2 slpk lodge geboekt, direct aan het meer. bleek privé eigendom te zijn. super lokatie en op nog geen 100 meter van t parkzwembad met restaurant etc.

het nabijgelegen dorpje (ca. 1 km) heeft een supermarktje, postkantoor, div. snackshops en 3 pubs. Een grote Tesco Extra op ca. 8 km in Cirencester.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hoburne Cotswold in Cirencester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hoburne Cotswold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.