Reviews over Cirencester

Echt brits vakantiepark. Goed vertoeven

"Origineel" Engels vakantiepark

Gerard,
    14-9-2015

Groot park in een niet zo mooie directe omgeving. Wel erg veel leuke plaatsjes om te bezoeken (Cirencester, Bourton on the Water, Chpping Camden en Stratford upon Avon). Verder zijn Bath, Exeter en natuurlijk Oxford erg mooie steden. Park was erg druk met een "hidihi" sfeer. Wel prettige lodges. Kortom, niets mis mee, zeker niet als uitvalsbasis

Prima verzorging

Wim en Greet Aanraad,
    17-8-2015

Verouderd, maar wel gezellig

Leuk park gedateerde cottages

Mirco,
    25-9-2014

Hebben hier 4 dagen overnacht in Cottage L4. Dit is een houten bungalow met een ruime woonkamer met keuken. Kleine badkamer met douche en 2 slaapkamers met 1 dubbelbed en 2 1 persoonsbedden. Veranda.

Bedden zijn vrij hard.

Behulpzame en erg vriendelijke restaurant. Hoofdgebouw heeft een binnenspeelruimte, restaurant, snackbar en redelijk binnenzwembad

Perfect voor een snelle stop

keesdegraaff,
    21-8-2014

Wat we ons het meest zullen herinneren aan deze camping is campingbaas Peter, een verschrikkelijk aardige man die je met raad en daad terzijde staat, zelfs na sluitingstijd. Verder is het eigenlijk één groot veld, met niet al te veel beschutting, een apart caravansgedeelte en een tentengedeelte.

Voor mensen die op de bonnefooi met een tent reizen is deze camping handig, want er is altijd ruimte (zo groot is het veld). Balspelen kun je dan ook makkelijk doen hier. Wat wel storend is, is het lawaai van de snelweg die vrij dicht langs de camping loopt. Naast het grote veld is een weilandje met lieve paarden, dat is wel leuk.

Wi-fi is er alleen naast de receptie, maar wel prima.

Cirencester scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews