Vakantiepark Finlake Holiday Park

• 7.6Activiteiten

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Finlake Holiday Park voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiepark Finlake Holiday Park

• 9familie Meres03-08-2015

leuk park, ruime lodge, prachtige omgeving

Leuke week gehad met mooi weer. We zaten in een country lodge in the brambles. Mooie accommodatie, van alle gemakken voorzien. Met rondom een veranda is er altijd een plekje in de zon, of juist schaduw, te vinden. Lodges zijn van eigenaren. Uitrustingsniveau is dus afhankelijk en wisselend per eigenaar. Onze kapotte stoel en parasol werden na melding meteen vervangen. Prima service. Veel activiteiten in/bij het park; wandelen (pad rondom het park), climbing the trees, paardrijden, zwembad binnen en buiten. Jammer dat er zoveel regeltjes waren en dat je niet met een balletje of opblaasdingen in het water mocht. Park is mooie uitvalsbasis voor omgeving. Veel afwisseling met mooie badplaatsen (Torqay bay), natuur (Dartmoor national park!!!) en steden.

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 6frenol30014-08-2014

Aardig park

aardig park, we zaten in een woodland lodge. Op de foto zien ze er leuk uit. Zwembad buiten was lekker, de kinderen moesten wel wachten op toestemming van de badmeesters voor ze naar beneden mochten glijden, safety first zogezegd. Huisjes wat donker (helemaal van hout). Eten in restaurant was aardig, pub maaltijd.

• 8Ruud Heuvelmans27-07-2013

Prachtig park

Finlake is een prachtig vakantiepark, mooi gelegen aan de rand van het Dartmoor National Park. We zijn er geweest in de eerste 2 weken van juli, 2013. Daardoor wellicht enigszins beïnvloed door het geweldige, on-Engels mooie, weer in deze periode. Uiteindelijk zelfs blij met het feit dat onze luxe woodland lodge midden in het bos en dus in de schaduw lag. Her park ligt tegen een helling aan. Leuk zwembad, dat helaas wel al om 5 uur dicht ging! Ook vrij kinderachtig in het verbieden van duikbrillen, zwembanden en andere attributen. Veel activiteiten voor kinderen in het park.

• 10Onderkomen

• 0van Leeuwen23-07-2012

vervolg fantastisch park

Ondanks dat het een ouder, wel opgeknapte lodge was, is alles goed verzorgd aanwezig. Een ruime keuken met 4 kookplaten en grote oven, magnetron, vaatwasser en alle kookgerei in ruime mate aanwezig. Living is wat krap, maar wij (5 volw.) hadden wel voldoende ruimte. Mooie flatscreen met zeer veel zenders en dvd. Badkamer is eenvoudig maar keurig netjes en zag er redelijk nieuw uit. Douche-cabine is wel wat aan de krappe kant. Grote eigen geiser en dus een heerlijke krachtige warme douche en geen gezeur met warm water. Slaapkamers zijn prachtig, ruimer dan thuis. Boven 1 kamer met 2-pers. bed, kamer is zeer ruim. En boven nog een 2-pers. kamer met weer 2 losse bedden, ook i.n. te verschuiven aan elkaar. Overal ruime kledingkasten en toilettafel met spiegel. Op alle slaapkamers ligt vloerbedekking, dit was naar mijn idee minder schoon. Beneden overal laminaat.

• 9van Leeuwen23-07-2012

Prachtige plek

juli 2012 twee weken in Finlake vakantiepark geweest. Wij hadden een woodland lodge voor 6 pers. (nr 23) . Wij hadden een wat gedateerde lodge omdat we een hond bij ons hadden, dan kwam je niet in de nieuwe, moderne woodland lodges. Maar het huije was er niet minder om. Ik durf te zeggen dat wij qua ligging de mooiste lodge hadden. Hooggelegen, dus de klim omhoog naar de receptie etc. was beperkt in dit vrij steile park en tevens hadden wij een spectaculair ver uitzicht richting Dartmoor. Het park is zeer bebost in het gedeelte waar de lodges liggen en daar door erg veel schaduw. Gelukkig lag ons balkon niet onder de hoge bomen en hadden wij vanaf 13.00u heerlijk volop zon tot hij onderging. In (dit geldt ook voor de lodges 24, 25 en 46) De meeste woodland lodges liggen echter de hele dag in de schaduw. Alle balkons zijn naar het zuidwesten gericht. Oude en nieuwe en luxe lodges liggen allemaal door elkaar.

• 8gonzoszvoice23-07-2012

Goed te doen.

Wij kwamen één dag na de heftige regelval aan en dit was te merken aan het drassige grond, hierdoor konden we niet veel activiteiten doen. Echter dit stoorde ons verblijf niet in het groene park. Er is genoeg te doen!

• 7Activiteiten
      • 5Eetgelegenheden

• 8wwmartij31-05-2012

Mooi park

Via Nederlandse reisorganisatie een lodge gehuurd. Bij aankomst bleek dit een wat ouder type te zijn en erg fris zonder centrale verwarming. De behulpzame receptie had de mogelijkheid om ons in een woodland (chalet) te boeken. Geen spijt van gehad, was tevens inclusief Hot tube. Schitterende omgeving vooral Dartmoor is de moeite waard en vlakbij. We komen nog een keer terug hier.

• 7Pedro28-10-2011

Fijne vakantieplek in een mooie groene omgeving

Het park is prima om met kleine kinderen te verblijven. Dagelijks veel verschillende activiteiten. Er is een redelijk binnenbad, zonder echte speelmogelijkheden voor kinderen. Ook is er een buitenbad met grote glijbaan, maar deze is alleen tijdens het hoogseizoen geopend.

in de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals een groot ponypark, een educatieve kinderboerderij, oude kastelen en winkelmogelijkheden.

Als je vliegt op Bristol ben je met een uurtje op je bestemming.

• 9atedriessen04-09-2011

sprookjesachtige omgeving, lekker rustig park

Onze vakantie in finlake holiday park was veeeel te kort. We zijn er maar een weekje geweest omdat we door zouden rijden naar Cornwall. De omgeving is prachtig en genoeg te doen. Ons huisje lag op een heuvel en vanaf de woonkamer en het balkon keek je zo in de boomtoppen van de lager gelegen bomen. Daar zaten regelmatig eekhoorntjes en andere dieren en onze dochter vond het prachtig. De huisjes lagen ver genoeg van elkaar af zodat je geen last had van je buren en je het gevoel had dat je alleen met een huisje in het bos zat. Het park heeft een zwembad waar het bij ons in juni niet al te druk was. Het bad werd netjes schoon gehouden. Verder was het huisje mooi schoon en hadden we een afwasmachine. De bedden lagen comfortabel. In de omgeving is genoeg te doen, torquay is een aanrader.

• 7Activiteiten
      • 8Eetgelegenheden

• 9claudia_koetsier11-08-2011

fantastische plek

Mooi gelegen park aan de rand van het Dartmoor National Park. Erg mooie Caravan(chalet) Rustig park, met mooi binnen en buiten zwembad

• 9Onderkomen

2 tips over Vakantiepark Finlake Holiday Park

• Ruud Heuvelmans, 27-07-2013

Blackpool Sands, Bigbury on Sea, Dartmoor, Stoomtrein Totnes-Buckfastleigh, Torquay, Exeter Cathedral en (wat verder weg) Eden Project en Bath

• wwmartij, 31-05-2012

Dartmoor, Becky Falls, Dartmouth