Vakantiepark

• Onderkomen10
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Vergeet bungalowparken van ketens... Forest Holiday Cabins is the place to be. Zij zitten op verschillende plaatsen in de UK. We wilden de vakantie ontspannen beginnen en kozen voor een 'huisje' in een bos. Dit huisje bleek een bungalow welke prachtig gebouwd en ingericht en van alle gemakken voorzien. Goede bedden, keurige moderne badkamer, nette keuken, prachtige vloeren, kleuren, meubels. Helaas konden we de bungalow niet meenemen en op de plek van ons huis zetten. In dit betreffende park was er de receptie met een winkeltje met de hoogst noodzakelijke dingen. Er was een koffiehoekje en computers met informatie, zo ook de nodige folders. Er zijn activiteiten met een ranger welke heel veel kan vertellen over de natuur. Het park zelf is ruim opgezet, je hebt veel privecie. Achter de receptie is een grote veld voor campeerders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Forest of Dean Forest in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Forest of Dean Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.