Vakantiepark Cheddar Woods

Vakantiepark Cheddar Woods

8.2Fantastisch

Engeland, South West, Cheddar

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Cheddar Woods?

8.2Fantastisch

• 8Activiteiten
  • 8Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Cheddar Woods

• 2018
      8Ilse26-08-2018

Rustig park in een mooi gebied.

We hadden een 3-kamer huisje. Het was wel wat aan de krappe kant allemaal (behalve het woonkamergedeelte), maar voor een paar dagen was dit niet erg. De bedden waren bij aankomst netjes opgemaakt en lagen lekker. Ook een wasmachine in het huisje. Verder ook handdoeken, een welkomstpakket (oa theezakjes, koffiepoeder, melk, afwasmiddel en suiker) en wat spelletjes. Park heeft een net centraal gedeelte (oa restaurant voor kleine en grote hap, klein binnenspeelgedeelte en zwembad). Je kan er geen broodjes 's morgens kopen. Dichtbij is wel een tankstation annex kleine supermarkt. In het dorp zelf zit een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Uitstapjes gemaakt naar Wooky Hall (viel wat tegen), Wells (mooie stad en kathedraal) en naar Glastonburry (voor de kinderen was de tocht naar de toren nog net te doen). In het dorpje (bij de grotten/klif) zitten diverse eetgelegenheden. Riverside Inn is een aanrader.

• 8Activiteiten
      • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Martine18-07-2017

Mooie bungalow, mooie ligging

Onze bungalow was op eerste gezicht erg luxe. Bij nadere inspectie bleek het niet heel schoon te zijn (overal spinnenwebben), de douche werd telkens koud en was één van de lattenbodems stuk. Dat laatste aangegeven bij de receptie, maar er is in de 4 nachten dat wij er waren niks mee gedaan. Verder was het tweepersoonsbed erg comfortabel en wij vonden het goed ingericht. Twee badkamers was wat overdreven naar onze zin, die ruimte hadden we liever in de woonkamer gehad. Het park is verder mooi gelegen in het leuke plaatsje Cheddar. Ligging is erg goed. Ontzettend veel moois in de omgeving te doen en te zien. We hebben ons erg vermaakt.

• 7Activiteiten
      • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Elmar en Femke24-06-2015

Schitterende woning

We hebben niet eerder zo'n mooie vakantie woning gehad. Mooi zit gedeelte met lekkere fauteuils en bank, wijnkoelast in het barretje, wasmachine, goede bedden die bij aankomst opgemaakt waren met sierstrook erover heen. Twee badkamers. Hoofdgebouw zag er mooi uit. Kegelbaan en poultafels. Zeker een aanrader.

• 9Activiteiten
      • 9Onderkomen