Vakantiepark Cheddar Woods

• Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cheddar Woods voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Cheddar Woods in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rustig park in een mooi gebied.

Ilse
26-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hadden een 3-kamer huisje. Het was wel wat aan de krappe kant allemaal (behalve het woonkamergedeelte), maar voor een paar dagen was dit niet erg. De bedden waren bij aankomst netjes opgemaakt en lagen lekker. Ook een wasmachine in het huisje. Verder ook handdoeken, een welkomstpakket (oa theezakjes, koffiepoeder, melk, afwasmiddel en suiker) en wat spelletjes. Park heeft een net centraal gedeelte (oa restaurant voor kleine en grote hap, klein binnenspeelgedeelte en zwembad). Je kan er geen broodjes 's morgens kopen. Dichtbij is wel een tankstation annex kleine supermarkt. In het dorp zelf zit een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Uitstapjes gemaakt naar Wooky Hall (viel wat tegen), Wells (mooie stad en kathedraal) en naar Glastonburry (voor de kinderen was de tocht naar de toren nog net te doen). In het dorpje (bij de grotten/klif) zitten diverse eetgelegenheden. Riverside Inn is een aanrader.

Mooie bungalow, mooie ligging

Martine
18-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Onze bungalow was op eerste gezicht erg luxe. Bij nadere inspectie bleek het niet heel schoon te zijn (overal spinnenwebben), de douche werd telkens koud en was één van de lattenbodems stuk. Dat laatste aangegeven bij de receptie, maar er is in de 4 nachten dat wij er waren niks mee gedaan. Verder was het tweepersoonsbed erg comfortabel en wij vonden het goed ingericht. Twee badkamers was wat overdreven naar onze zin, die ruimte hadden we liever in de woonkamer gehad.

Het park is verder mooi gelegen in het leuke plaatsje Cheddar.

Ligging is erg goed. Ontzettend veel moois in de omgeving te doen en te zien. We hebben ons erg vermaakt.

Schitterende woning

Elmar en Femke
24-6-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben niet eerder zo'n mooie vakantie woning gehad. Mooi zit gedeelte met lekkere fauteuils en bank, wijnkoelast in het barretje, wasmachine, goede bedden die bij aankomst opgemaakt waren met sierstrook erover heen. Twee badkamers. Hoofdgebouw zag er mooi uit. Kegelbaan en poultafels. Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Cheddar Woods voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cheddar Woods in Cheddar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cheddar Woods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.