Vakantiepark Cheddar Woods

VakantieparkWeer vandaag19°15°
8,4

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cheddar Woods voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Cheddar Woods in het Nederlands

Mooie bungalow, mooie ligging

Martine
18-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Onze bungalow was op eerste gezicht erg luxe. Bij nadere inspectie bleek het niet heel schoon te zijn (overal spinnenwebben), de douche werd telkens koud en was één van de lattenbodems stuk. Dat laatste aangegeven bij de receptie, maar er is in de 4 nachten dat wij er waren niks mee gedaan. Verder was het tweepersoonsbed erg comfortabel en wij vonden het goed ingericht. Twee badkamers was wat overdreven naar onze zin, die ruimte hadden we liever in de woonkamer gehad.

Het park is verder mooi gelegen in het leuke plaatsje Cheddar.

Ligging is erg goed. Ontzettend veel moois in de omgeving te doen en te zien. We hebben ons erg vermaakt.

Oude reviews (archief)

Schitterende woning

Elmar en Femke
24-6-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben niet eerder zo'n mooie vakantie woning gehad. Mooi zit gedeelte met lekkere fauteuils en bank, wijnkoelast in het barretje, wasmachine, goede bedden die bij aankomst opgemaakt waren met sierstrook erover heen. Twee badkamers. Hoofdgebouw zag er mooi uit. Kegelbaan en poultafels. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cheddar Woods in Cheddar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cheddar Woods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Cheddar Woods scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.