Camping Broadway House Holiday Park

4 reviews over Camping Broadway House Holiday Park in het Nederlands

prima plek

jolanda
2-8-2011

Wij zaten in een lodge, een van de houten huizen op het park. Zeer luxueus ingericht (op het terrasmeubilair na) Bevat wasmachine, vaatwasser, diepvries, oven en magnetron, wijnkoeler. En dat voor geen gekke prijs.Geen koffiezetapparaat. Mooi park, goed onderhoud. Minder: geen indoor faciliteiten als het regent, waarom sluiten ze de ruimte met pingpong tafel bij het zwembad dan af, ipv dit open te laten, zodat de kinderen daar terechtkunnen? En rare regeleing dat kinderen tot en met 16 met hun ouders naar het 1.40 diepe zwembad moeten i.v.m. veiligheid, terwijl ze vanaf 6 wel zo alleen de bmx tracks en ramps af mogen rijden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

mooie camping

Jessica
29-12-2010

Wij zaten in een stacaravan als onderdeel van een rondreis.

Vrij standaard stacaravan. Ruim genoeg voor 4 personen.

Voor Britse begrippen een groene camping.

Naast de stacaravan stond een picknicktafel zodat we ook lekker buiten konden eten.

Gereisd met vrienden in juni 2009

slecht

hermy
19-7-2010

We zijn er van za 3 juli t/m vr 9 juli

geweest in het weekend werd het toilet gebouw nog schoon gemaakt hier na niet meer tot aan donderdag.

Er was een PUB met tv maar allen in het weekend open We hadden gehoopt dat we de WK voetbal konden zien op woensdag maar de tv ruimte ging niet open pech Het zwem bad is van 11 uur t/m 12 uur alleen voor adulds (volwassenen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

2006

Wij waren er vorig jaar vlak voor de zomervakantie van de Engelsen en we hadden een heel veld voor ons alleen. Wel jammer dat het sanitair vlak bij onze tent gesloten was en we dus een flink eind moesten lopen naar de toiletgebouwen. Verder mooie grote speeltuin, skatebaan, zwembad, winkeltje, restaurant. Complete camping.

Gereisd anders in augustus 2006

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • MobilehomesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Broadway House Holiday Park in Cheddar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Broadway House Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.