Cheddar

We hebben een aantal aanbieders voor Cheddar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cheddar voor je op een rij gezet:

Reviews over Cheddar

Rustig park in een mooi gebied.

Ilse,
    26-8-2018

We hadden een 3-kamer huisje. Het was wel wat aan de krappe kant allemaal (behalve het woonkamergedeelte), maar voor een paar dagen was dit niet erg. De bedden waren bij aankomst netjes opgemaakt en lagen lekker. Ook een wasmachine in het huisje. Verder ook handdoeken, een welkomstpakket (oa theezakjes, koffiepoeder, melk, afwasmiddel en suiker) en wat spelletjes. Park heeft een net centraal gedeelte (oa restaurant voor kleine en grote hap, klein binnenspeelgedeelte en zwembad). Je kan er geen broodjes 's morgens kopen. Dichtbij is wel een tankstation annex kleine supermarkt. In het dorp zelf zit een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Uitstapjes gemaakt naar Wooky Hall (viel wat tegen), Wells (mooie stad en kathedraal) en naar Glastonburry (voor de kinderen was de tocht naar de toren nog net te doen). In het dorpje (bij de grotten/klif) zitten diverse eetgelegenheden. Riverside Inn is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie bungalow, mooie ligging

Martine,
    18-7-2017

Onze bungalow was op eerste gezicht erg luxe. Bij nadere inspectie bleek het niet heel schoon te zijn (overal spinnenwebben), de douche werd telkens koud en was één van de lattenbodems stuk. Dat laatste aangegeven bij de receptie, maar er is in de 4 nachten dat wij er waren niks mee gedaan. Verder was het tweepersoonsbed erg comfortabel en wij vonden het goed ingericht. Twee badkamers was wat overdreven naar onze zin, die ruimte hadden we liever in de woonkamer gehad.

Het park is verder mooi gelegen in het leuke plaatsje Cheddar.

Ligging is erg goed. Ontzettend veel moois in de omgeving te doen en te zien. We hebben ons erg vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterende woning

Elmar en Femke,
    24-6-2015

We hebben niet eerder zo'n mooie vakantie woning gehad. Mooi zit gedeelte met lekkere fauteuils en bank, wijnkoelast in het barretje, wasmachine, goede bedden die bij aankomst opgemaakt waren met sierstrook erover heen. Twee badkamers. Hoofdgebouw zag er mooi uit. Kegelbaan en poultafels. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

prima plek

jolanda,
    2-8-2011

Wij zaten in een lodge, een van de houten huizen op het park. Zeer luxueus ingericht (op het terrasmeubilair na) Bevat wasmachine, vaatwasser, diepvries, oven en magnetron, wijnkoeler. En dat voor geen gekke prijs.Geen koffiezetapparaat. Mooi park, goed onderhoud. Minder: geen indoor faciliteiten als het regent, waarom sluiten ze de ruimte met pingpong tafel bij het zwembad dan af, ipv dit open te laten, zodat de kinderen daar terechtkunnen? En rare regeleing dat kinderen tot en met 16 met hun ouders naar het 1.40 diepe zwembad moeten i.v.m. veiligheid, terwijl ze vanaf 6 wel zo alleen de bmx tracks en ramps af mogen rijden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

mooie camping

Jessica,
    29-12-2010

Wij zaten in een stacaravan als onderdeel van een rondreis.

Vrij standaard stacaravan. Ruim genoeg voor 4 personen.

Voor Britse begrippen een groene camping.

Naast de stacaravan stond een picknicktafel zodat we ook lekker buiten konden eten.

Gereisd met vrienden in juni 2009
Cheddar scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews