Reviews over Charmouth

Mooie camping met ruime plaatsen

Fam. Burger,
    19-5-2016

Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaars. Sanitair is schoon. Wifi is super! Ligt wel aan een drukke doorgaande weg echter we hebben er geen last van gehad.Omgeving zeer geschikt als je van wandelen houdt. Leuke routes vanaf de camping of neem de bus naar West bay en loop via de costline route terug erg mooie uitzichten over de Jurassic coast.

Heerlijk Engels

Joost,
    13-9-2015

In 2015 zijn we twee weken op camping Newlands geweest. Het viel niet mee een camping met zwembad te vinden in het zuiden van Engeland. De camping heeft dat, al is het geen spectaculair zwembad en moet er (omdans de zwemdiploma's) een volwassenen van 16+ aanwezig zijn. Dat was jammer. Voor de rest is het een hele fijne camping, hij ligt prachtig in het glooiende landschap vlakbij de 'Jurrassic Coast' net buiten het dorp Charmouth langs de A35. Maar heel weinig niet Engelsen bezoeken de camopng en dat geeft een speciaal gevoel. De aanwezige Engelsen zijn heel vriendelijk.

In de omgeving kun je verschillende plaatsen bezoeken, natuurlijk het eigen strand met de mogelijkheid tot het zoeken naar fossielen, ook het naastgelegen Lyme Regis is leuk en bekend. In de omgeving kun je verder Exeter, Dorchester en Bridport bezoeken. Het is een schitterende omgeving.

Er is een beperkte winkel, boodschappen doe je bij de Tesco in Axminster. De wifi is beperkt, het animatieprogramma is leuk.

Prima camping!

C. Smits,
    29-7-2015

Wij waren tevreden over de camping. De sanitaire voorzieningen waren keurig. De camping ligt zeg maar trapsgewijs. Een balletje trappen is daardoor niet mogelijk. Er is een restaurantje, je kunt er 's avonds iets drinken of bijvoorbeeld poolen. Het binnenzwembad kost 2 pond per kind, maar het buitenzwembad is gratis. Er hoefde geen toezicht mee (onze kinderen zijn 12 en 14). Verder een goed gevulde campingwinkel. Er is heel veel te zien in de omgeving (Lyme Regis!!!) en je kunt het dorp Charmouth inwandelen en je kunt naar de zee wandelen.

Fantastische plek

André,
    5-9-2011

Heerlijk rustig, keurig verzorgd, ruime plekken, vlak bij zee, kinderveldje met badmintonveld en tafeltennis, verder geen vertier. Maar het strand is echt heerlijk. Veel fossielen vinden.... geweldig!

Geweldige camping, prachtig uitzicht

fam brunink,
    6-8-2009

Typisch engelse camping. Erg schoon en goed onderhouden Behulpzaam personeel. Binnenzwembad. En een prachtige grote, afgesloten, schone "dogwalk"

Charmouth scoort een 9 uit 10, op basis van 8 reviews