Reviews over Chard

Geweldige vakantie gehad!

Sp3tter,
    23-9-2014

Begin augustus hebben we hier 12 nachten gestaan. Vriendelijke eigenaren, mooie natuurlijke camping en klein maar lekker verwarm zwembad (30 graden). Sanitair is eenvoudig, doch doeltreffend. Als je van kleine campings zonder animatieprogramma midden in de natuur houdt, ben je hier aan het goede adres.

Op aanraden van de eigenaren wat plaatsjes in de omgeving bezocht, die allen ook erg leuk waren. Er zijn drie supermarkten in het dorp op 5 min autorijden, bijv de Lidl.

Geweldig fijne camping

Giny de Jong,
    11-9-2014

Alpine Grove is een gezellige camping in een heel oud eikenbos. De caravanplekken liggen rondom een cirkel met grind, de tentplekken op een grasveld of midden in het bos. Je kunt er een fire pit huren, een schaal op poten met eiken houtblokken waarmee je een kampvuurtje mag maken en waarin je kunt barbecuen (alles in folie, heerlijk!). Heel gezellig als er 's avonds meerdere vuurtjes aan zijn.

In de weekenden is het druk, door de week was het minder druk, maar dat vonden we wel lekker. We hebben super mooi weer gehad (juli 2014). We kregen van Richard, de eigenaar, veel goede tips voor uitstapjes. En we hebben op zijn advies heerlijk gegeten bij 2 mooie oude herbergen in de buurt.

Het zwembad was niet groot, maar wel lekker verwarmd, en zeg nou zelf, waar vind je dat in Engeland? Wij gaan zeker terug!

Mooie, rustige bosrijke camping

Eline,
    23-8-2012

Een hele mooie camping gelegen in een bosrijk gebied. Ruime plaatsen, leuke speeltuin met trampoline en klein zwembad. Heel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Zeer vriendelijke eigenaren en 's ochtends verse broodjes. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Leuke kleine camping met ruime plekken

Erna,
    13-8-2012

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad wat aan de kleine kant, maar wel lekker warm

Ruime plekken. als je langer dat 1 week met je tent wilt kamperen, wordt je in het bos geplaatst zodat het gras niet verpietert. Wij stonden dus tussen de bomen, wat zijn voor en tegens heeft....

Ideale camping om de omgeving te exploren, de kust is 20minuten rijden..dartmoor iets van 60 minuten..

Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, maar is out-of-date.

Verder heeft de camping een kleine speeltuin (schommels, pingpong tafel en een trampoline). Kinderen mogen in de bossen spelen en hutten bouwen.

Mogelijkheid tot het huren van een Fire-pit. met hout. Camping ruikt dan ook elke avond naar een lekker knapperend kampvuurtje.

rustige plek

simoneenmarijke,
    29-7-2012

De altijd optimistiche eigenaar probeert met iedere gast contact te houden tijdens het verblijf. Wij vonden het sanitairgebouw (in het hoogsiezoen) wat te klein. Je moest regelmatig wachten op douchen, afwassen en zelfs de wasbakken waren soms allemaal bezet. Wij hadden een grote plaats in het bos met veel privacy, zonder gras. Je tent blijft schoner als je op bladresten staat. De zon scheen nog door de bomen op de tent. Omdat het in het bos ligt , galmde het 's avonds. Campers en caravans staan in een kringetje op verharde plaatsen en in het midden tenten op gras, het bos eromheen. Centraal gelegen camping voor zowel de kust als bv. glastonbury en montacute house , alles snel te bereiken.

Leuk zwembad, maar wel 1,4 meter diep, dus niet voor hele kleintjes geschikt. In Chard vind je een grote supermarkt.

Chard scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews