Castle Cary

Reviews over Castle Cary

Echt Engels

TPB,
    20-9-2010

Midden in het historische dorpje ligt dit hotel. Lekker kneuterig, maar wel heel leuk. Kamers zijn echt engels ingericht met bloemetjes en franjes etc. Allemaal gangetjes en trappetjes, de vloer kraakt aan alle kanten. Het ontbijt is matig. Vriendelijke persoonlijke bediening van de eigenaren.

ALs je niet veeleisend bent is dit een erg leuke bestemming.

Gereisd zakelijk in november 2007

super cottage voor op boerderij

sander.dewit,
    16-8-2010

Wij hebben een week verbleven in de self-catered cottage "the tallet". dit is een 4 persoons, 2 slaapkamer cottage. Alles is aanwezig voorzien van luxe zoals afwasmachine, sateliet tv, verwarmd zwembad etc etc. Voor onze kleine van 2.5 was er alles geregeld zoals kinderzitjes, speelgoed binnen en buiten etc. Op het erf, op 2km van het dorpje, is er van alles te doen voor de kids: kippen eten geven, eieren rapen, eendjes eten geven, poezen, dammen bouwen in riviertje etc etc. wij hebben hier een top tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010