Camping Juliot's Well Holiday Park

Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
Camping Juliot's Well Holiday Park

Laatste review

Jarenlang hebben wij zomervakanties op Juliot’s Well doorgebracht. Eerst met de eigen caravan op het camping gedeelte, later in een steeds luxer wordende stacaravan of lodge.

Het zwembad was fantastisch, the Coach House, de pub gezellig en je kon er goed eten( pubfood). Een klein winkeltje maakte het vakantiegenot compleet.

Maar dit jaar (2018) schrokken wij van de staat van het terrein. Het terrein met de stacaravans en lodges was enorm uitgebreid, met een vernieuwde ingang, recht tegenover de golfbaan van Camelford.

Maar verder was het zwembad niet meer in gebruik en zwaar verpauperd, en ook het grote witte voormalige woonhuis met de winkel/ receptie was leeg, verpauperd en staat te koop. De pub was beperkt open. Tussen het lodgepark en de pub stonden afscheidingshekken, en dmv een kleine toegangs( voet) weg kon je nog bij de pub komen.

Kortom, de gezellige sfeer van vroeger was weg, helaas voor ons géén Juliot’s Well meer!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

5 reviews over Camping Juliot's Well Holiday Park in het Nederlands

Helaas, de gezellige sfeer is weg!

Marianne,
29-8-2018

Beoordeling betreft type Jasmine

Lodge is comfortabel ingericht met (voor een lodge) grote badkamer.

Bedden hebben goede matrassen, maar zijn vrij smal.

Mooie keuken met veel apparatuur (geen afwasmachine = conform brschrijving) en ruim opgezet.

Overal vaste vloerbedekking op de grond behalve in keuken en badkamer.

Park voor rustzoekers

Jacqueline
24-8-2011

Park is minder geschikt voor gezin met kinderen (pubers) op zoek naar wat vertier. Restaurant en café zijn, behalve in het weekend, alleen 's avonds open. Winkeltje stelt niets voor. Zwembad is 'kleine bak water'. Er zijn geen sportvelden voor voetbal of (tafel)tennis.

Een beetje klein...

Wolfgang
19-9-2010

...als je echt met 4 volwassenen in zo een stacaravaan bent, maar ja - dat weet je in Engeland. Ook mis je een koffiezetapparat. De ligging is mooi, het is heel rustig, ook het restaurant is qua kwaliteit goed, maar niet zo gezellig. Een plek, waar je heel viel van (South-) Cornwall kan ontdekken - en daarom prijs/kwaliteit een 8!

Voor herhaling vatbaar

Catharina
27-5-2010

Wij hadden en Jasminlodge, prima ingericht, schoon en verzorgd, evenals het park.(met 4 volwassenen zal deze accommodatie aan de krappe kant zijn) Ook het restaurant was goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Juliot's Well Holiday Park in Camelford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Juliot's Well Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.