Camping Juliot's Well Holiday Park

Camping Juliot's Well Holiday Park
7,3

4 reviews over Camping Juliot's Well Holiday Park in het Nederlands

Beoordeling betreft type Jasmine

Lodge is comfortabel ingericht met (voor een lodge) grote badkamer.

Bedden hebben goede matrassen, maar zijn vrij smal.

Mooie keuken met veel apparatuur (geen afwasmachine = conform brschrijving) en ruim opgezet.

Overal vaste vloerbedekking op de grond behalve in keuken en badkamer.

Park voor rustzoekers

Jacqueline
24-8-2011

Park is minder geschikt voor gezin met kinderen (pubers) op zoek naar wat vertier. Restaurant en café zijn, behalve in het weekend, alleen 's avonds open. Winkeltje stelt niets voor. Zwembad is 'kleine bak water'. Er zijn geen sportvelden voor voetbal of (tafel)tennis.

Een beetje klein...

Wolfgang
    19-9-2010

...als je echt met 4 volwassenen in zo een stacaravaan bent, maar ja - dat weet je in Engeland. Ook mis je een koffiezetapparat. De ligging is mooi, het is heel rustig, ook het restaurant is qua kwaliteit goed, maar niet zo gezellig. Een plek, waar je heel viel van (South-) Cornwall kan ontdekken - en daarom prijs/kwaliteit een 8!

Voor herhaling vatbaar

Catharina
    27-5-2010

Wij hadden en Jasminlodge, prima ingericht, schoon en verzorgd, evenals het park.(met 4 volwassenen zal deze accommodatie aan de krappe kant zijn) Ook het restaurant was goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Juliot's Well Holiday Park in Camelford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Juliot's Well Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Juliot's Well Holiday Park scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.