Reviews over Camelford

Helaas, de gezellige sfeer is weg!

Marianne,
    29-8-2018

Jarenlang hebben wij zomervakanties op Juliot’s Well doorgebracht. Eerst met de eigen caravan op het camping gedeelte, later in een steeds luxer wordende stacaravan of lodge.

Het zwembad was fantastisch, the Coach House, de pub gezellig en je kon er goed eten( pubfood). Een klein winkeltje maakte het vakantiegenot compleet.

Maar dit jaar (2018) schrokken wij van de staat van het terrein. Het terrein met de stacaravans en lodges was enorm uitgebreid, met een vernieuwde ingang, recht tegenover de golfbaan van Camelford.

Maar verder was het zwembad niet meer in gebruik en zwaar verpauperd, en ook het grote witte voormalige woonhuis met de winkel/ receptie was leeg, verpauperd en staat te koop. De pub was beperkt open. Tussen het lodgepark en de pub stonden afscheidingshekken, en dmv een kleine toegangs( voet) weg kon je nog bij de pub komen.

Kortom, de gezellige sfeer van vroeger was weg, helaas voor ons géén Juliot’s Well meer!

Centraal gelegen park met mooie accomodatie

Jan52,
    9-10-2011

Beoordeling betreft type Jasmine

Lodge is comfortabel ingericht met (voor een lodge) grote badkamer.

Bedden hebben goede matrassen, maar zijn vrij smal.

Mooie keuken met veel apparatuur (geen afwasmachine = conform brschrijving) en ruim opgezet.

Overal vaste vloerbedekking op de grond behalve in keuken en badkamer.

Een beetje klein...

Wolfgang,
    19-9-2010

...als je echt met 4 volwassenen in zo een stacaravaan bent, maar ja - dat weet je in Engeland. Ook mis je een koffiezetapparat. De ligging is mooi, het is heel rustig, ook het restaurant is qua kwaliteit goed, maar niet zo gezellig. Een plek, waar je heel viel van (South-) Cornwall kan ontdekken - en daarom prijs/kwaliteit een 8!

Voor herhaling vatbaar

Catharina,
    27-5-2010

Wij hadden en Jasminlodge, prima ingericht, schoon en verzorgd, evenals het park.(met 4 volwassenen zal deze accommodatie aan de krappe kant zijn) Ook het restaurant was goed. Zeker voor herhaling vatbaar!