Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Chapel Cottage in het Nederlands

Geweldige accommodatie!

Sanne
13-1-2014

Wat een prachtige kapel! Een oprit ernaast waar je je auto kwijt kan. Van buiten ziet het er schitterend uit, van binnen is het erg ruim. Een grote woonkamer/keuken, een ruime slaapkamer (wel een klein bed!) en een badkamer. Buiten een groot terras met picknicktafel en parasol. Als je een avondje lekker buiten wil zitten, is de picknicktafel niet de meest comfortabele zitplek, maar binnen kunnen je heerlijk relax zitten in de stoel of op de bank. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig omdat je op een heuvel zit. Als je 's morgens vroeg of 's avonds rustig kijkt, zie je een heleboel konijnen op de heuvel en als je geluk hebt, sluipen er ook vossen rond. Er lopen ook 3 gemoedelijke paarden die af en toe komen buurten. Wij hebben van hieruit een aantal mooie dagtrips gemaakt in Cornwall en Devon. Een auto is wel een must. De eigenaresse hebben we alleen bij aankomst gezien, maar was erg behulpzaam toen bleek dat de sleutel niet aanwezig was. Binnen 5 minuten was ze bij ons.

Gereisd Met partner in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chapel Cottage in Callington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chapel Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.