Hotel Burnham on Sea Holiday Village

Laatste review

Nooit meer

Fam. vd Made,
27-8-2018

Geboekt via een gerenommeerd Tour Operator in Nederland.

Bij aankomst troffen we een 'luxe caravan' op een veld vol ganzenpoep, zonder enige sfeer of privacy. Het tuinmeubilair is niet aanwezig. De caravan zelf troffen wij vuil aan dwz vuile borden, bestek, glasservies, stukken pizza tussen de bank. Ondanks ons verzoek tot een andere caravan of in ieder geval tot het schoonmaken ervan, is hier niet in tegemoet gekomen. Uiteindelijk hebben we zelf de gehele caravan schoongemaakt. Een niet écht fijn begin van je vakantie.

De bedden zijn ronduit slecht en klein. Wij hebben als gezin 7 dagen gescheiden van elkaar geslapen, 1 in de woonkamer, 1 op een matras in de keuken, en de 2 andere gezinsleden ieder afzonderlijk op een bedje in 1 van de 2 slaapkamers.

Kenmerken

19 reviews over Hotel Burnham on Sea Holiday Village in het Nederlands

Nooit meer

Fam. vd Made,
27-8-2018

Geboekt via een gerenommeerd Tour Operator in Nederland.

geen strand vakantie

Jacqueline,
13-8-2017

Via touroperator geboekt. Het park op zich was wel oke, typisch Engelse caravan park, huur caravans tussen de "owners" caravans, wel super schone caravan (de luxe), genoeg ruimte, kinderkamer wel erg krap met smalle bedden en weinig berg/beweeg ruimte, ik miste een thee pot maar volgens de receptie werden die niet verstrekt (hebben wij het over Engeland... geen theepot?) , park zelf niet veel op aan te merken behalve dat de zwembad niet veel voorstelt maar je hebt een strand toch?.. dat viel tegen, de park is gesitueerd naast een "strand" maar dit is echter een strand waar je niet kunt liggen wegens drijfzand, ook wandelen kan nogal risico's mee brengen en er staan hiervoor ook waarschuwingsborden. Het is ook geen open zee maar een soort inham. Dorpje zelf beetje vergane glorie, weinig te beleven.

Bus tochtje gemaakt langs de kust, uitgestapt bij een plaats waar alleen maar caravanparken en vreselijk veel amusement hallen waren, zo snel mogelijk de bus weer terug genomen.

typisch engels vakantiepark

sandra
28-1-2015

Via touroperator geboekte reis, in de sporen van King Arthur, wij gebruiken onze overnachtingsplaatsen puur om te overnachten, trekken er iedere dag op uit. Grote gokhal op het park, eten in het restaurant viel niet mee, erg vet. In omgeving genoeg te zien. Cheddar kloof, Wells is prachtig, winkelen in Street,

Niet nog een keer

Eric
13-1-2015

De caravans staan zo dicht bij elkaar dat je kunt genieten van het liefdesleven van je buren!

Mooie camping

Eric
12-1-2015

Caravans staan zeer dicht op elkaar, je kunt genieten van elkaars liefdesleven!

Mooi park (als je stacaravan vrij staat)

ollie.pluis
      19-8-2014

Het caravanpark is ruim van opzet. Zwembad, gokhal, restaurant (duur), klimmuur en grote visvijver. Vanaf het park loop je zo naar de boulevard, strand en dorpje. Het dorpje is vergane glorie net zoals het strand, Strand is een groot woord. Zee/baai met zand.

Op het park staan de caravans in rijtje opgesteld, massaal. De caravan die wij kregen was niet goed schoongemaakt, zeg maar niet schoongemaakt. Naar de receptie en zij boden direct een andere aan. Voordat wij terug waren was er al iemand om de zaak te inspecteren. Excuses.

De vervangende stacaravan was VEEL mooier. Gelegen aan de visvijver, 2 badkamers, terras rondom, volledige keuken inclusief (vaat)wasmachine ed. Super oplossing.

Na twee dagen kwam er iemand van het park vragen of we tevreden waren met de oplossing en nogmaals excuus!!!

Nog twee dingetjes: de Wi-Fi (gratis) is erg slecht en heb je een caravan die niet rond de vijver staat dan kan de auto niet voor de deur, maar moet je enkele meters door het gras lopen.

Leuke plaats aan zee

Ge
      10-8-2014

Stacaravans staan wel dicht bij elkaar. Kon 's morgens liggend in mijn bed woordelijk het gesprek aan de ontbijttafel van de buren horen.

Groot nadeel vind ik dat er geen buitenmeubilair aanwezig is. Is ook weinig ruimte om buiten te zitten.

Vergane glorie

J
      10-8-2014

Deze staat onder hotels maar betreft een caravanpark.

Wij waren hier voor een verblijf van 4 nachten in het kader van de touroperatorreis "in de voetsporen van King Arthur".

Caravan was prima: lekker groot voor 4 personen.

Park zelf was duidelijk gericht op engelse gezinnen met kleine kinderen met hun eigen vorm van vertier.

Wifi: zeer beperkt en matige snelheid.

Park is gesitueerd aan het "Bristol Channel" en touroperator noemt een strand dat er ook is maar daar houdt het ook meteen mee op. Zwemmen was zo goed als onmogelijk door de stroming en de aanwezigheid van een gevaarlijke sliblaag ("drijfzand") direct achter het strand.

Het bijbehorende restaurant "Mas & Barrel"was matig, veel te vet.

Verder wel andere (sport-) activiteiten ter plaatse maar geen gebruik van gemaakt omdat dan weer extra moest worden betaald.

Ook een winkel, Spar, aanwezig maar in het uitgebluste Burnham on Sea zijn ook goedkopere supermarkten w.o. een Lidl.

Verschrikkelijk oude uitgewoonde caravan.

Gea Wilpshaar
      23-7-2013

Park op zich ziet er redelijk mooi uit, maar er zijn ook lelijke gedeelten met oude caravans en haast geen groen of bomen. Daar kwamen wij terecht in een heel oude uitgewoonde caravan met 2 slaapkamers. Heel slechte en erg kleine bedden. Onze 2 tieners pasten niet samen in de 2e slaapkamer. 1 heeft met matras op de grond in woongedeelte geslapen. Achteraf gezien hadden we moeten vragen om een upgrade naar 3 kamer stacaravan. Keukenuitrusting erg minimaal. Geen tuinmeubilair, maar ja buiten zitten doe je toch niet want totaal geen privacy. Caravans staan heel dicht op elkaar. Burnham on Sea is wel een aardig plaatsje op loopafstand. Strand bij het park is niet om te zwemmen, ligt aan een riviermonding. Gevaarlijke stroming in water. Er is wel een mooi strand in Weston Super Mare, paar kilometer noordwaards. Bij laag water kunt je hier wel anderhalve kilometer "wadlopen"door de modder. Was eel leuk! Bij eb kan er dus niet gezwommen worden, water is te ver weg.

Ruime camping in leuk plaatsje aan zee

Y. Kamphof
      6-8-2011

Dit was onze twee camping, we bleven hier 3 nachten. De caravan was in orde maar was erg saai gesitueerd, namelijk in rijtjes zonder enig groen ertussen. Op andere delen van het park waren de caravans wel leuker gelegen met meer privacy. Op het park is een leuke visvijver gelegen. Dat je vlakbij de zee verblijft merk je aan de vele zeemeeuwen, wat een herrie maken die beesten!

Ook hier weer geen goede bedden, het 2persoons bed was hier 140 cm breed en van de matrassen voel je de veren constant in je rug prikken.

Als je de camping afloopt en je een straat oversteekt loop je zo naar zee, hier is geen strand maar een soort trap van de boulevard naar het water. De kinderen vonden dit erg leuk en we zijn gezellig naar het dorp gelopen.

Uitstapjes hebben we gemaakt naar Cheddar Gorge met de grotten en naar Porlock Weir, een heel idyllisch dorpje met een haven die droog lag. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de vele keien die er lagen, hebben een soort hut gebouwd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burnham on Sea Holiday Village in Burnham on Sea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burnham on Sea Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.