Burnham on Sea

Reviews over Burnham on Sea

geen strand vakantie

Jacqueline,
    13-8-2017

Via touroperator geboekt. Het park op zich was wel oke, typisch Engelse caravan park, huur caravans tussen de "owners" caravans, wel super schone caravan (de luxe), genoeg ruimte, kinderkamer wel erg krap met smalle bedden en weinig berg/beweeg ruimte, ik miste een thee pot maar volgens de receptie werden die niet verstrekt (hebben wij het over Engeland... geen theepot?) , park zelf niet veel op aan te merken behalve dat de zwembad niet veel voorstelt maar je hebt een strand toch?.. dat viel tegen, de park is gesitueerd naast een "strand" maar dit is echter een strand waar je niet kunt liggen wegens drijfzand, ook wandelen kan nogal risico's mee brengen en er staan hiervoor ook waarschuwingsborden. Het is ook geen open zee maar een soort inham. Dorpje zelf beetje vergane glorie, weinig te beleven.

Bus tochtje gemaakt langs de kust, uitgestapt bij een plaats waar alleen maar caravanparken en vreselijk veel amusement hallen waren, zo snel mogelijk de bus weer terug genomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Schitterend hotel met topservice

Jan,
    8-1-2017

heel erg mooie kamers, leuk zwembad en spa op 6e verdieping. Brewski rooftop bar is echt leuk kader. Vond enkel het italiaanse restaurant wat tegenvallen. Personeel is echt zeer behulpzaam. ik kom zeker terug

Gereisd zakelijk in november 2016

Mooie camping

Eric,
    12-1-2015

Caravans staan zeer dicht op elkaar, je kunt genieten van elkaars liefdesleven!

Gereisd met partner in oktober 2014

Mooi park (als je stacaravan vrij staat)

ollie.pluis,
    19-8-2014

Het caravanpark is ruim van opzet. Zwembad, gokhal, restaurant (duur), klimmuur en grote visvijver. Vanaf het park loop je zo naar de boulevard, strand en dorpje. Het dorpje is vergane glorie net zoals het strand, Strand is een groot woord. Zee/baai met zand.

Op het park staan de caravans in rijtje opgesteld, massaal. De caravan die wij kregen was niet goed schoongemaakt, zeg maar niet schoongemaakt. Naar de receptie en zij boden direct een andere aan. Voordat wij terug waren was er al iemand om de zaak te inspecteren. Excuses.

De vervangende stacaravan was VEEL mooier. Gelegen aan de visvijver, 2 badkamers, terras rondom, volledige keuken inclusief (vaat)wasmachine ed. Super oplossing.

Na twee dagen kwam er iemand van het park vragen of we tevreden waren met de oplossing en nogmaals excuus!!!

Nog twee dingetjes: de Wi-Fi (gratis) is erg slecht en heb je een caravan die niet rond de vijver staat dan kan de auto niet voor de deur, maar moet je enkele meters door het gras lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Leuke plaats aan zee

Ge,
    10-8-2014

Stacaravans staan wel dicht bij elkaar. Kon 's morgens liggend in mijn bed woordelijk het gesprek aan de ontbijttafel van de buren horen.

Groot nadeel vind ik dat er geen buitenmeubilair aanwezig is. Is ook weinig ruimte om buiten te zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Burnham on Sea scoort een 5,5 uit 10, op basis van 8 reviews