Burnham on Sea

Vakantie in Burnham on Sea

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Burnham on Sea

Reviews over Burnham on Sea

• 5Jacqueline13-08-2017

niet voor herhaling vatbaar

Vergane glorie is de omschrijving die goed bij Burnham on Sea past. wij hebben er 4 dagen doorgebracht en het hadden er ook niet meer moeten zijn, in de buurt de Cheddar caves werkelijk prachtig echt een must om te bezoeken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 8Zorg voor natuur

juli 2017

• 6ollie.pluis19-08-2014

Vergane glorie

Het dorpje is niet zo veel. Wel drukte, wat enige gezelligheid geeft. Het is een "oude" badplaats, waar de zee zijn invloeden op heeft (gehad).

De omgeving is wel mooi, Bristol, Bath en Minehead zijn enkele voorbeelden.

Als je de binnendoor weggetjes neemt dan lijkt het net of je terug bent in de tijd van James Herriot.

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden

augustus 2014

• 8Ge10-08-2014

Wel aardig plaatsje.

Wij miste wat sfeer. Rustige plek ook, verwacht je niet in de juli maand.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden

juli 2013

• 7Gea Wilpshaar23-07-2013

Burnham on Sea is een aardig plaatsje

Geen bestemming voor strandvakantie, nabij gelegen Exmoor Nat. Park wel heel mooi. Zijn hier een weekend geweest, was lang genoeg.

• 4Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 4Stranden

juli 2013

• 7krentje31-07-2010

Dit nooit meer

Geboekt via touroperator. Een hele middag op het reisburo gezeten om een passende vakantie te boeken voor 11 personen van verschillende leeftijden. De folder beloofde prachtige gratis aktiviteiten. Helaas, niets minder was waar. Het zwembad was de hele dag bezet met betaalde aktiviteiten. Het strand was onbegaanbaar vanwege drijfzand. Echt alles, maar dan ook alles wat het park aan aktiviteiten aanbood moest dubbel en dwars betaald worden. De caravans waren echter luxe, prachtige keuken en 2 badkamers. Maar wij gingen ook voor de aktiviteiten voor de kinderen, maar zelfs bingo was voor ons gezin € 18 euro.

• 8Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving
    • 3Stranden

juli 2010

• 9Liek19-08-2009

Leuke camping voor een paar dagen

Camping was ruim en netjes. Ook de auto weer op het park bij de caravan parkeren. Caravan superior plus was erg modern en nagenoeg nieuw. Ruime caravan, digitale tv, ruime douche en slaapkamers. Grote keuken en woonkamer. Caravan stond op een ruime plek met nog 4 andere caravans, ruim opgezet en nette parkeerplaatsen (asfalt). Plaza wederom veel gokautomaten, zwemmen gaat met bandjes, je mag maar een uur, dan moet je er weer uit, anders is het te druk. Dus gewoon doen alsof je gek bent en lekker langer zwemmen. Genoeg te spelen voor de kinderen. Eten is weer vet en vet, dus probeer er niet te vaak te eten. Supermarkt (hele grote) is meteen linksaf het park uit, je kan erheen lopen, dus genoeg keus. Veel leuke dingen om te doen, Cheddar caves aanrader. Dorpje is wat saai, strand is ook saai.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

augustus 2009

• 7Andre van Drenth22-07-2009

Leuk park

Park was om zich wel naar behoren, het strand was niet echt een strand en dit kwam vrnl door de moerasachtige kwaliteit van het strand en de waarschuwing voor drijfzand. Plaatsje op zich niet erg leuk maar wel gezellig door zijn diversiteit aan winkeltjes, restaurants ed.

• 7Cultuur

juli 2009

• 7Karin28-07-2008

kleine badplaats

Kleine badplaats met groot strand, maar wel met waarschuwingen voor drijfzand! Toen wij er waren woei er een koude wind, dus niemand op het strand. Grote supermarkt en winkelstraat. Diverse restaurantjes.

• 6Cultuur
    • 6Stranden