Camping Wooda Farm Park

CampingKleine hotelsWeer vandaag14°11°
8,5

2 reviews over Camping Wooda Farm Park in het Nederlands

Familie

Prima camping, ook voor kinderen

Harris
26-7-2010

Mooi gelegen camping, perfecte stacaravan, goede afhaaltoko en uitzicht op zee (niet alle stacaravans). Ook leuk voor kinderen: voetballen, pitch 'n putt. Dichtbij Bude, leuk stadje. Aanrader: Bay View Inn, net buiten Bude richting Widemouth Bay. The Big Sheep is leuk voor kinderen (vooral lasergamen!). Wandelen over het coastal path van Boscastle naar Tintagel (auto in Tintagel zetten en bus nemen naar Boscastle). Goed te doen met kinderen (8 en 11).

2007

In 2007 hebben we hier 10 dagen een caravan gehuurd, deze was 1 jaar oud, alles zag er schoon en netjes uit. Voor wat betreft entertaiment moet je hier niet zijn, maar dat wisten wij van te voren, er is een klein restaurant, bar en hier kun je lekker zitten. Er is 1 kinderspeelplaats met een schommel, oude tractor ed., verder een golfcourse, badmintonhal en tafeltennis/ poolhal. Zeer vriendelijke medewerkers, ligging op 10 min. van het strand en stadscentrum. Mooie omgeving met op rij afstand div. leuke dingen te zien en doen. Voor als je een beetje van rust houd is dit zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wooda Farm Park in Bude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wooda Farm Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.