Pension Links Side

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Links Side voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Links Side in het Nederlands

goed pension

Marie-Louise
27-8-2009

Op onze rondreis door Engeland hebben we in het Links Side pension in Bude overnacht. Mooie kamers met nieuwe badkamers. Zeer vriendelijke gastheer die graag een praatje maakt. Goede ligging, op loopafstand van centrum en strand. 's avonds gratis parkeren voor de deur (vanaf 18:00 uur)Ook het ontbijt was uitgebreid met vers fruit e.d. en een keer gewone broodjes ipv Engels ontbijt met ei en spek, worstjes e.d.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Links Side in Bude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Links Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.