We hebben een aantal aanbieders voor Bude voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bude voor je op een rij gezet:

Reviews over Bude

gastvrij, mooie kamer, goed ontbijt

B. Pouw,
    9-10-2016

Een prima B&B- adres in de prachtige kustplaats Bude

Het huis is prachtig en vooral met zorg ingericht. Kamers zijn prachtig en de badkamer verdiend een extra pluspunt. Niet alleen schoon en netjes maar ook mooi verzorgd. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en het ontbijt was prima. Wij hadden uitzicht over het golfterrein en Bude centrum was op loopafstand. Stranden zijn zeker een bezoek waard.

Gereisd met partner in september 2016

Prima camping, ook voor kinderen

Harris,
    26-7-2010

Mooi gelegen camping, perfecte stacaravan, goede afhaaltoko en uitzicht op zee (niet alle stacaravans). Ook leuk voor kinderen: voetballen, pitch 'n putt. Dichtbij Bude, leuk stadje. Aanrader: Bay View Inn, net buiten Bude richting Widemouth Bay. The Big Sheep is leuk voor kinderen (vooral lasergamen!). Wandelen over het coastal path van Boscastle naar Tintagel (auto in Tintagel zetten en bus nemen naar Boscastle). Goed te doen met kinderen (8 en 11).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

goed pension

Marie-Louise,
    27-8-2009

Op onze rondreis door Engeland hebben we in het Links Side pension in Bude overnacht. Mooie kamers met nieuwe badkamers. Zeer vriendelijke gastheer die graag een praatje maakt. Goede ligging, op loopafstand van centrum en strand. 's avonds gratis parkeren voor de deur (vanaf 18:00 uur)Ook het ontbijt was uitgebreid met vers fruit e.d. en een keer gewone broodjes ipv Engels ontbijt met ei en spek, worstjes e.d.

Gereisd met partner in augustus 2009

In 2007 hebben we hier 10 dagen een caravan gehuurd, deze

G.B. Aarten,
    12-11-2007

In 2007 hebben we hier 10 dagen een caravan gehuurd, deze was 1 jaar oud, alles zag er schoon en netjes uit. Voor wat betreft entertaiment moet je hier niet zijn, maar dat wisten wij van te voren, er is een klein restaurant, bar en hier kun je lekker zitten. Er is 1 kinderspeelplaats met een schommel, oude tractor ed., verder een golfcourse, badmintonhal en tafeltennis/ poolhal. Zeer vriendelijke medewerkers, ligging op 10 min. van het strand en stadscentrum. Mooie omgeving met op rij afstand div. leuke dingen te zien en doen. Voor als je een beetje van rust houd is dit zeker een aanrader.

Gereisd familie in november 2007
Bude scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews