Reviews over Bruton

Rustig, Engels en kindvriendelijk

BBreek,
    11-5-2015

Veel Engelser dan dit wordt het niet. Gelegen in een mooie groene vallei, bij een (net verkocht) landhuis. Op de camping een viertal kleine meertjes (vissen mogelijk), in het meertje direct op de camping kun je (gratis) met roeibootjes varen. Ongeveer 30 plekken, waarvan de helft met stroom, sommigen schitterend gelegen, allemaal met mooi uitzicht. Eenvoudig sanitair. Prima wandelen vanaf de camping, auto is wel noodzakelijk om ergens te komen. Kinderen vermaken zich prima, veel terrein om in te spelen, geen speeltuin, wel voetbalveldje en dergelijke.

Stijle toegangsweg, maar is te doen met caravan.