Hotel Quayside

Kleine hotelsWeer vandaag21°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Quayside voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quayside in het Nederlands

Heerlijk hotelletje!

Fam. van Slooten, 3-8-2011

Wij hebben hier echt genoten. Vriendelijke, behulpzame bediening, schone kamers, gezellige entourage, bijzonder boeiend uitzicht op de haven en de huizen op de klippen in verschillende kleuren, het eten was heerlijk: uitgebreid à la Carte engels ontbijt en à la Carte diner, wat iedere avond een feest was. Het hotel is zijn drie sterren dubbel en dwars waard. Het zijn vooral ook de puntjes op de i, die ze niet vergeten en dat merk je ook in kleine dingen als, naast een zeeppompje,ook een heerlijke handbalsem op het toilet en geparfumeerd toiletpapier. Ja we komen hier zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quayside in Brixham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quayside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quayside scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.