8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bristol Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Bristol Centre in het Nederlands

bristol de moeite waard

g v d weerd
26-1-2012

prachtig hotel in centrum van bristol de moeite waard om te bezoeken

hotel is alles goed verzorgd en ontbijt was goed (engels).

waren er een weekend om grote antiekmarkt te bezoeken.

Mooie haven met gezellige kroegen en mooi winkelcentrum.

omgeving van bristol is glooiend en je moet zeker even naar bath gaan een plaatsje in de buurt met een historisch centrum.

Verder is vliegveld van bristol prima en hadden auto gehuurd en zijn nog naar londen geweest 2 uur rijden,

Gereisd met partner in januari 2012
2007

Prima nieuw hotel, vlak bij het station, op loopafstand van het hippe centrum van een sterk gemoderniseerd Bristol. De Harbour wijk vol met trendy bars en restaurants is vlakbij. Kamers ruim en verzorgd, royaal ontbijtbuffet, in het weekend ontbijten mogelijk tot 12.00 uur.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bristol Centre in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bristol Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.