KinderhotelWeer vandaag13°5°
Hotel Mercure Bristol Holland House & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Bristol Holland House & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Bristol Holland House & Spa in het Nederlands

2008

In maart 2008 hier een weekend verbleven. Het hotel is wel mooi en de kamers zijn ook goed ingericht. Geen ontbijt gehad dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Nadeel is dat de ramen niet open kunnen waardoor het een beetje benauwd is. De airco blaast niet echt koude lucht. De kamer (vooral de nachtkastjes en de bedombouw) waren behoorlijk stoffig. Kamers worden vlug vlug opgeruimd. (Ze waren onze handdoeken vergeten te wisselen en ook de shampoo etc. vergeten, receptie kwam direct nieuwe brengen. Ook geen extra toiletrol of tissues terwijl die op waren. We hebben geen nieuwe gevraagd) Er is een parkeerplaats bij het hotel. Kost 5 pond per dag en is niet afgesloten. Wat mij betreft een te hoog bedrag voor een "open" parkeerplaats. Wij hebben geboekt met korting via het werk dus we mogen niet klagen, ik zou alleen niet de volle prijs betalen voor dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Bristol Holland House & Spa in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Bristol Holland House & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.