5,5

5 reviews over Hotel Marriott City in het Nederlands

Jammer

MW,
29-12-2017

Jammer! Dat is hoe ik dit hotel kan omschrijven. Ik had veel meer van een Marriott verwacht. Ligging is top maar het hotel is onder de maat van wat je van een Marriott kan verwachten. Kamers oud. Bed slecht en heel smal voor een twee persoonsbed. Badkamer zéér klein. De deur kan niet open als je op het toilet zit. En als je je armen uitstrekt raak je op een haar na alle wanden van de badkamer. Zwembad steenkoud zelfs toen ik met kleding aan naast het zwembad zat.

De kinderen waren er binnen twee minuten uit en wilde zich opwarmen in de sauna maar Dat mocht niet <16 jaar van personeel (nieman verder aanwezig)

Op dag van aankomst zeker 10 x gebeld om te zeggen dat het verkeer tegen zat en we later aan zouden komen. vanaf drie uur smidsags werd de telefoon niet meer opgenomen. Het extra bed dat we geboekt hadden stond ook niet klaar. De receptioniste zei ook gelijk “we hebben geen 5 persoons kamers. Boek er maar een kamer extra bij.☹️

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Een vrij oud Marriott Hotel.

29-8-2013

We hadden 2 nachten geboekt maar omdat ik de eerste dag ziek thuis was hebben we pas op de 2e dag ingecheckt. Ondanks dat we een dag van tevoren hebben gebeld kregen we ons geld niet terug. De dame aan de receptie zei dat ze dit over het algemeen niet doen. Bij de vraag of we een upgrade op de kamer konden krijgen of minstens een klein extraatje werden we afgewezen. Erg jammer! Het hotel ziet er van buiten al wat ouder uit maar is gemoderniseerd en biedt binnen alles wat een hotel van deze prijsklasse moet hebben. Onze kamer was op de 4 e verdieping, het balkon erg klein, hooguit geschikt om te roken. De kamer zelf had al enkele sporen van gebruik. van de tafel bladderde het fineerhout af, de fauteuil was erg doorgezeten en de airconditioning erg luidruchtig. Al met al had ik een beetje meer verwacht. Meer service, een meer kwalitatieve inrichting en uiteindelijk meer waar voor het geld.

Gereisd anders in augustus 2013

Goed transithotel dat vrij centraal ligt. De bediening is vriendelijk. Het eten is meer dan gemiddeld. Desserts zijn heel goed. Het ontbijt is gevarieerd en goed. Uitzicht op de wolkenkrabbers van Bristol.

Gereisd anders in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott City voor je op een rij gezet:

Niets om rustig te slapen...

14-2-2013

Eigenlijk een goed zakenhotel, maar dan moet men door de weeks ook met activiteiten zoals bruiloften rekening houden. Dan worden met de deuren op de gangen geslagen, kinderen rennen tot diep in de nacht over de gangen, de bas dreunt luid door het gebouw... De kamers zijn heel gehorig, slapen bijna zinloos! Dan kan men 's-ochtends goed wraak nemen, wanneer men net zo hard door de gangen gaat en de deuren dicht slaat! Dat doen dan ook de andere gasten, die niet de slaap gevonden hadden... Om een uitgeruste nacht door te brengen... NIET AANBEVOLEN!

Gereisd anders in februari 2013

Gemiddeld.

12-6-2012

Een lelijk blok uit de jaren 70 vlak aan de snelweg naar de stad, maar van binnen is het heel aanvaardbaar met ruime kamers en comfortabele bedden Naar het historisch centrum is het maar enkele stappen door een park.

Gereisd anders in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott City in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.