Hotel Jurys Bristol

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Bristol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Jurys Bristol in het Nederlands

Lelijk buiten, mooi aan de binnenzijde

Alexander
12-4-2009

Dit hotel ziet er aan de buitenzijde niet uit. Het lijkt op een stel aan elkaar gezette bouwketen die boven op een parkeergarage zijn gezet.

Eenmaal binnen: Omgekeerde wereld. Mooie afwerkingsniveau van de kamers. Kwaliteits, merk en design materialen zijn gebruikt voor de inrichting van de kamer. Groot bureau en een 32 inch flatscreen. Bed ligt super en de kamers worden goed schoongemaakt. Wij hadden een kamer met riverview, mooi uitzicht. In het weekeinde kun (aan de rivierzijde) je wel last krijgen van het uitgaanslawaai. Deze kamers zijn daarnaast goed betaalbaar.

Keurig hotel tegen het centrum van Bristol

Familie van Tunen
19-10-2008

Hotel is verbonden met parkeergarage waar je auto kunt parkeren. Je moet hier overdag wel het gewone tarief voor betalen en dat loopt wel op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Bristol in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurys Bristol scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.