Hotel Ibis Bristol Temple Meads Quay

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Bristol Temple Meads Quay voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Bristol Temple Meads Quay in het Nederlands

Modern ingericht hotel, ruime kamers

tenk
5-8-2013

Modern hotel met goede bedden en een mooie moderne badkamer. Parkeergelegenheid op 100 m. van hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Uitstekend hotel in Bristol

A. Amels
20-8-2009

Het Ibis Temple Meads hotel is pas een paar jaar oud. Daardoor ziet alles er prima verzorgd uit. Het hotel is strak en modern ingericht, zonder allerlei typisch Britse tierelantijntjes maar met een houten vloer in de hotelkamers die netjes zijn ingericht met een bed, kast en flat-screen tv, en met een waterkoker (met kopjes en theezakjes). De badkamer is niet groot maar erg praktisch ingericht, zodat het prima te doen is. Het ontbijt kost 5,50 pond en is ook erg de moeite waard. Verschillende soorten brood en zoete broodjes, fruit, yoghurt, heerlijke muffins, koffie, thee en sapjes. Het Temple Meads station is op 5 minuten lopen, dus ideaal als je met de bus vanaf het vliegveld aankomt. Het centrum ligt op ongeveer 15 minuten lopen, maar je kunt natuurlijk ook de bus nemen. Veel winkelgebieden vlakbij het hotel, zoals Cabot Circus en Temple Meads.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Uitstekend hotel in Bristol

A. Amels
10-8-2009

Net terug van een paar dagen Bristol. We verbleven in het Ibis Temple Meads hotel, dat pas een paar jaar oud is. Daardoor ziet alles er prima verzorgd uit. Het hotel is strak en modern ingericht, zonder allerlei typisch Britse tierelantijntjes (zoals bloemetjesbehang en bloemetjesgordijnen) maar met een houten vloer in de hotelkamers die netjes zijn ingericht met een bed, kast en flat-screen tv, en met een waterkoker (met kopjes en theezakjes). De badkamer is niet groot maar erg praktisch ingericht, zodat het prima te doen is. Het ontbijt kost 5,50 pond en is ook erg de moeite waard. Verschillende soorten brood en zoete broodjes, fruit, yoghurt, heerlijke muffins, koffie, thee en sapjes. Het Temple Meads station is op 5 minuten lopen, dus ideaal als je met de bus vanaf het vliegveld aankomt. Het centrum ligt op ongeveer 15 minuten lopen, maar je kunt natuurlijk ook de bus nemen. Veel winkelgebieden vlakbij het hotel, zoals Cabot Circus en Temple Meads.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Bristol Temple Meads Quay in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Bristol Temple Meads Quay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.