Hotel Future Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Future Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Future Inn in het Nederlands

Prachtig Hotel en dichtbij het centrum! Er zit een gigantisch groot winkelcentrum tegenover het hotel, dus een shoppingparadise!

Kamers zijn schoon, mooi, en van alle gemakken voorzien; waterkoker, fohn, televisie met filmkanaal, kledingkast, strijkijzer en strijkplank.

Iedere dag werd onze kamer schoongemaakt en de bedden opgemaakt.

Het eten in het restaurant was heerlijk.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Future Inn Hotel is een prachtig mooi hotel. Heel goed verzorgd, schoon, mooie kamers. Alles is recentelijk gerenoveerd, dus alles ziet er perfect uit.

Iedere dag werd de kamer netjes schoongemaakt, goede service, aardig personeel en het restaurant wat erbij hoort heeft heerlijk eten.

Ik was er zelf om te shoppen en het kon niet beter! Er zit een gigantisch winkelcentrum tegenover het hotel! De straat oversteken en je bent er! Normaal gesproken ga ik altijd naar London, maar dit wordt mijn nieuwe shopstad. Alles zit bij elkaar!

Het hotel zit vlakbij het treinstation (15-20 min lopen) waarvan de bus naar het vliegveld gaat.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Future Inn in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Future Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.