Hotel Aztec

Hotel Aztec

We hebben een aantal aanbieders voor Aztec voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aztec in het Nederlands

Prima hotel als je genoeg geld hebt

Gerben88
15-2-2014

Dit is een business hotel, ligt niet heel ideaal tenzij je van plan bent met de auto de omgeving te verkennen. Het eten was hier echt geweldig! Personeel doet heel erg hun best om het je naar de zin te maken. Enige kleine minpuntje is dat (zoals in heel veel hotels) de kamers gehorig zijn. Maar Wifi in het hele hotel, lekkere biertjes, super eten, heel mooi zwembad, prachtig restaurant. Parkeren is overdag wat lastig i.v.m. zakenlui die daar vergaderingen hebben. Maar al met al is het erg classy!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aztec in Bristol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aztec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.