vakanties Bristol

Reviews over Bristol

uitstekend guesthouse in het hart van Bristol

jeannette,
    5-9-2016

Dit guesthouse is een zeer goede uitvalsbasis voor een stedentrip naar Bristol. Het ligt mudden in het oude centrum naast de overdekte markt. Het is even lastig zoeken want je loopt over de overdekte markt om de entree te vinden. De Flyer-bus vanaf het vliegveld stopt op een paar minuten loopafstand (blijf zitten na de grote bushalte). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (printte bv een Banksy wandeling voor ons) en het ontbijt is zeer uitgebreid en vers bereid.

Prima hotel als je genoeg geld hebt

Gerben88,
    15-2-2014

Dit is een business hotel, ligt niet heel ideaal tenzij je van plan bent met de auto de omgeving te verkennen. Het eten was hier echt geweldig! Personeel doet heel erg hun best om het je naar de zin te maken. Enige kleine minpuntje is dat (zoals in heel veel hotels) de kamers gehorig zijn. Maar Wifi in het hele hotel, lekkere biertjes, super eten, heel mooi zwembad, prachtig restaurant. Parkeren is overdag wat lastig i.v.m. zakenlui die daar vergaderingen hebben. Maar al met al is het erg classy!

Modern ingericht hotel, ruime kamers

tenk,
    5-8-2013

Modern hotel met goede bedden en een mooie moderne badkamer. Parkeergelegenheid op 100 m. van hotel

Prachtig hotel op een fantastische plek

M Oortgiesen,
    6-5-2013

Mooie kamers, badkamer is formidabel. Restaurant was de eerste avond middelmatig, de volgende avond was het heerlijk! Hotel ligt in de populaire, trendy wijk Harbour. Hier vind je veel pubs, restaurantjes en musea. Het AT Bristol ( museum waar je vooral veel zelf mag doen. Onderwerpen oa Natuurkunde, Scheikunde en Biologie) is een aanrader.

Nadeel van hotel vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding van de WIFI. Kosten: 15 POND per dag terwijl je nauwelijks in kunt loggen en ben je dan eindelijk op internet kunnen zelfs kleine clips niet afgespeeld.

Wij reizen veel en er is altijd wel iets wat verbeterd kan worden, wij hebben nog maar zelden kritiek geuit, maar dit werd mij te gortig. Wel perfect opgelost. Ze namen de moeite om goed naar je te luisteren en zonder onderhandelingen kregen wij direct ons geld terug. chapeau!!!

bristol de moeite waard

g v d weerd,
    26-1-2012

prachtig hotel in centrum van bristol de moeite waard om te bezoeken

hotel is alles goed verzorgd en ontbijt was goed (engels).

waren er een weekend om grote antiekmarkt te bezoeken.

Mooie haven met gezellige kroegen en mooi winkelcentrum.

omgeving van bristol is glooiend en je moet zeker even naar bath gaan een plaatsje in de buurt met een historisch centrum.

Verder is vliegveld van bristol prima en hadden auto gehuurd en zijn nog naar londen geweest 2 uur rijden,

Bristol scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews