Hotel Best Western Leigh Park

Kleine hotelsWeer vandaag8°7°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Leigh Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

Dicht bij Bath

P,
30-9-2016

Het hotel is gevestigd in een oud landhuis buiten Bradford on Avon en op korte afstand van Bath. Het hotel is oud met de bijbehorende scheven vloeren en deuren, charmant, maar slecht onderhouden n door de vreemde indeling niet altijd even rustig. De kamer lijkt schoon, maar dan moet je niet te goed kijken. Badkamer met douche in bad, de waterdruk is hier niet al te best, maar het water is wel goed warm.

Ontbijt is geheel in buffet vorm, ook het Engelse ontbijt, het is van redelijke kwaliteit. Diner is in het zelfde restaurant als het ontbijt, jammer dat de tafelkleden niet vervangen worden wanneer er vlekken op zitten en de bediening is slecht en niet geïnteresseerd, maar het eten is van goede kwaliteit.

Het hotel draai op zakenmensen doordeweeks en bruiloften in het weekend, overige gasten krijgen niet de service die je mag verwachten.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Best Western Leigh Park in het Nederlands

Dicht bij Bath

P
30-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Leigh Park in Bradford on Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Leigh Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.