Vakantiepark North Hayne Farm

Vakantiepark

• Onderkomen10,0
  • Activiteiten10,0

1 review over Vakantiepark North Hayne Farm in het Nederlands

Fantastische plek, zeker mer kinderen!

Raymond Visser
3-8-2011
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

We zijn deze zomer een week in North Hayne geweest. Roger en Cheryl hebben daar een hele leuke boerderij neergezet. Het is een verbouwde boerderij met verschillende cottages. Iedere cottage is netjes verbouwd en heeft zijn eigen hot-tub! Iedere ochtend en avond kunnen de kinderen helpen met het voeren van de dieren. Er zijn geiten, alpaca's, varkens, schapen, kippen, van alles! Onze zoon van 5 vond het fantastisch! Na het voeren in de ochtend kunnen de kinderen een ritje op de ezel maken. 's Avonds kunnen ze dan de schapen uitlaten. Alles is netjes uitgevoerd, er zijn in- en outdoor speelgelegenheden.

Ons zien ze hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark North Hayne Farm in Bishop's Nympton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark North Hayne Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.