7,5

4 reviews over Camping Newton Mill in het Nederlands

plek met stroom geboekt (en betaald) via internet. geen bevestiging gekregen. Bij aankomst, plek aangewezen naast WC blok dat een verschrijkelijk modder pool was. kreeg te horen dat er geen ander optie was (ook waren er minstens nog 5 plekkeng vrij). heb uiteindelijk gevraagd om tussen backpackers (zonder stroom dus) op bijna leeg veld te mogen staan. Wat deed die mevrouw moeijlijk. Uiteindelijk toch 'toestemming' gekregen. S'avonds naar mooi pub op de camping waar wij getrakteerd werd op gerodel van beheerders echt paren (2 stellen) die het over gasten te doen hadden. Verschrijkeljik. Camping gelegen naast een woowijk dat uit een aflevering van 'Little Britain' zou kunnen zijn -was te merken op OV route. 16 jarig meisjes met kinderwagens. Gezellig dus!. Als je naar bath wilt dan is dit een OK camping maar niet voor een fantastische vakantie gevoel.

Gereisd met partner in augustus 2009

verzorgde camping

Mart
11-8-2009

Camping ziet er verzorgd uit en het sanitair is schoon. De camperplaatsen kunnen erg schuin zijn. 'bon' werd niet geaccepteerd en de prijs was in juni 2009 28 pond per nacht. Er loopt in de nabijheid een treinrails en er komen vliegtuigen over die men beide kan horen maar voor ons niet irritant waren. Je kunt ook wandelen vanaf de camping maar je hebt wel een oriëntatievermogen nodig.

Camping ligt tegen de stad Bath aan die vanuit de camping per fiets is te bereiken. Bath is het bezoeken waard en er zijn gratis engelstalige rondleidingen die starten bij de Abbey. (vraag bij info op plein bij Abbey) Bij de informatie van de camping kun je een fietsroutekaart krijgen. Er is ook een fietsroute die over een vlakke geasfalteerde (voorheen) spoorweg naar Bristo gaat.

Gereisd met partner in juni 2009
2007

Prachtig gelegen camping aan de rand van Bath. Klein stroompje met vis op de grens naar het bos. Sanitair uitmuntend. Weg naar de camping is wat aan de krappe kant, maar dan was ik ook met 12 meter op pad.

Openbaar vervoer hebben we niet geprobeerd, met de auto de stad in is echter een ramp. Weinig parkeerplaatsen.

Vanuit Bath is Stonehenge en Avebury henge makkelijk in één dag te bereizen.

Gereisd familie in augustus 2007

2006

Deze camping is echt een aanrader

Leentje Gevaert
28-8-2006

Deze camping is echt een aanrader. Gelegen op de weg naar Bristol. Veraf van het centrum in een schitterende groene omgeving met kabbelend beekje. Zeer frequente busservice naar het centrum. Naast een winkeltje is er ook een pub waar je lekker kan eten. Wij kozen niet voor een "pitch" maar kozen voor een plekje tussen de backpackers -goedkoop - nadeel was wel dat je de wagen niet naast de tent kon parkeren. Vooral in weekends vooraf reserveren.

Sanitair is zeer verzorgd, speciale voorzieningen voor kinderen. Er zijn ook wasmachines en droogkasten. Het personeel is zeer behulpzaam en correct. Deze camping is een aanrader !

Gereisd met partner in juli 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Newton Mill

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Newton Mill in Bath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Newton Mill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.