Hotel Best Western Abbey

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Abbey voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Abbey in het Nederlands

Zeer centraal gelegen hotel

b, j en s
18-11-2009

Hotel ligt direct bij alle toeristische atracties. Parkeren bij een grote openbare parkeerplaats in de buurt. Neem dus niet te veel spullen mee, want dat moet je wel allemaal sjouwen. Kamer was supergroot en lag in de kelderverdieping. De prijs van het hotel was wel erg hoog, zeker als je er, zoals wij, alleen maar overnacht. We wilden dichtbij de bezienswaardigheden zitten, zodat we de volgende dag weer verder konden reizen. Dan zit je hier dus goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Abbey in Bath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Abbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Abbey scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.