Appartement Coach House Cottage

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Coach House Cottage voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Coach House Cottage in het Nederlands

fantastische vakantie zonder andere nederlanders

marja lankamp
30-6-2015

mooi huis,goede bedden,lekkere stoelen.De drukke weg is alleen in de spits druk met landbouwverkeer.Mooie rustige tuin aan achterzijde.Huis ligt t.o. de slager elliot.Heel veel te doen in de omgeving;voor jong en oud en vooral aan te bevelen voor gezinnen met kinderen in de lagere school leeftijd.Je komt tijd te kort.Stad bied alles wat je nodig hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Coach House Cottage in Barnstaple, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Coach House Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.