1 review over Camping Parkers Farm Holiday Park in het Nederlands

laaiend enthousiast.

peter massaut,famv/d galien,fam.delgrosso hollan
13-8-2014

Prachtig mooie schoon park.vriendelijke mensen,prachtige omgeving waar je fijne uitstapjes kunt maken vlakbij dartmoor national park.wij zaten in hoog gelegen stacaravan(v4) waar je schitterend uitzag over de heuvels.ook gerieflijk ingerichte caravans.dit is echt een aanrader en wij komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parkers Farm Holiday Park in Ashburton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parkers Farm Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.