Camping Parkers Farm Holiday Park

Bekijk alle reviews

Review geschreven door CA

Mooi gelegen op een heuvel.

CA,
26-8-2012

Camping ligt op een heuvel met fantastisch uitzicht op Dartmoor National Park aan de andere zijde van de A38. Deze 4-baansweg is wel een barriere, omdat het eigenlijk een soort snelweg is die je niet kan oversteken. Camping ligt daardoor wat afgelegen en niet echt bij een dorpje. De A38 hoor je wel, maar door de afstand vonden wij het geluid niet hinderlijk. Sanitair is netjes en schoon, maar bij een volledig bezette camping volgens ons te weining toiletten en douches. Hebben wij geen last van gehad, want de camping stond lang niet vol. Grasmat is perfect! Ondanks een aantal gigantische regenbuien, werd het geen drassige toestand. Het hoger gelegen gedeelte van de camping is wat kaal met lage begroeiing, waardoor je snel last heb van wind. Er is een bescheiden campingwinkel met alleen verpakt brood en helaas geen dagelijks vers brood. Kinderen vonden het ritje met de trekker langs de diverse dieren erg leuk!