Camping Parkers Farm Holiday Park

4 reviews over Camping Parkers Farm Holiday Park in het Nederlands

laaiend enthousiast.

peter massaut,famv/d galien,fam.delgrosso hollan
13-8-2014

Prachtig mooie schoon park.vriendelijke mensen,prachtige omgeving waar je fijne uitstapjes kunt maken vlakbij dartmoor national park.wij zaten in hoog gelegen stacaravan(v4) waar je schitterend uitzag over de heuvels.ook gerieflijk ingerichte caravans.dit is echt een aanrader en wij komen zeker terug!!

Mooi gelegen op een heuvel.

CA
26-8-2012

Camping ligt op een heuvel met fantastisch uitzicht op Dartmoor National Park aan de andere zijde van de A38. Deze 4-baansweg is wel een barriere, omdat het eigenlijk een soort snelweg is die je niet kan oversteken. Camping ligt daardoor wat afgelegen en niet echt bij een dorpje. De A38 hoor je wel, maar door de afstand vonden wij het geluid niet hinderlijk. Sanitair is netjes en schoon, maar bij een volledig bezette camping volgens ons te weining toiletten en douches. Hebben wij geen last van gehad, want de camping stond lang niet vol. Grasmat is perfect! Ondanks een aantal gigantische regenbuien, werd het geen drassige toestand. Het hoger gelegen gedeelte van de camping is wat kaal met lage begroeiing, waardoor je snel last heb van wind. Er is een bescheiden campingwinkel met alleen verpakt brood en helaas geen dagelijks vers brood. Kinderen vonden het ritje met de trekker langs de diverse dieren erg leuk!

prima camping

Familie Veenstra
25-1-2009

Leuke camping, maar wel langs een vierbaansweg, die je steeds hoort. Boerderijcamping met veel dieren en activiteiten voor de kinderen. Mooie plaatsen en goed sanitair. Ligt dichtbij het schitterende Dartmoor Nationaal Park.

2008

Great fun!

Nele
9-9-2008

Een toffe camping. Vriendelijke mensen, gezellige pub met lekker eten en veel activiteiten (quiz, bingo, karaoke, live music, ...)

Tof om met kinderen te doen, veel speelgelegenheid en farm walk.

Heel propere faciliteiten.

We zijn al meerdere keren teruggegaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parkers Farm Holiday Park in Ashburton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parkers Farm Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.