Reviews over Ashburton

laaiend enthousiast.

peter massaut,famv/d galien,fam.delgrosso hollan,
    13-8-2014

Prachtig mooie schoon park.vriendelijke mensen,prachtige omgeving waar je fijne uitstapjes kunt maken vlakbij dartmoor national park.wij zaten in hoog gelegen stacaravan(v4) waar je schitterend uitzag over de heuvels.ook gerieflijk ingerichte caravans.dit is echt een aanrader en wij komen zeker terug!!

Mooi gelegen op een heuvel.

CA,
    26-8-2012

Camping ligt op een heuvel met fantastisch uitzicht op Dartmoor National Park aan de andere zijde van de A38. Deze 4-baansweg is wel een barriere, omdat het eigenlijk een soort snelweg is die je niet kan oversteken. Camping ligt daardoor wat afgelegen en niet echt bij een dorpje. De A38 hoor je wel, maar door de afstand vonden wij het geluid niet hinderlijk. Sanitair is netjes en schoon, maar bij een volledig bezette camping volgens ons te weining toiletten en douches. Hebben wij geen last van gehad, want de camping stond lang niet vol. Grasmat is perfect! Ondanks een aantal gigantische regenbuien, werd het geen drassige toestand. Het hoger gelegen gedeelte van de camping is wat kaal met lage begroeiing, waardoor je snel last heb van wind. Er is een bescheiden campingwinkel met alleen verpakt brood en helaas geen dagelijks vers brood. Kinderen vonden het ritje met de trekker langs de diverse dieren erg leuk!

fantastisch gelegen landgoed, wel duur.

Arjen,
    26-7-2011

Een prachtige camping op een landgoed bij een landhuis. In het park zijn tal van outdoor activiteiten te doen; leuk voor kinderen, maar die activiteiten kosten wel extra geld.

Verder mag het sanitair beter onderhouden worden; het is wel nieuw maar snel vies.

En de wifi in het cafeetje werkte niet ;-(

Tot slot: met 5 personen betaalden we ruim 50 pond per nacht, en dat is echt te veel voor deze camping, hoe mooi ook gelegen.

Hele mooie ligging, knus Engels

Mosch E.,
    14-10-2009

Een typische Engelse camping, mooi terrein, vriendelijk personeel, goed restaurant met leuke bediening .

camping met zeer mooi park

fam. van Ham,
    27-8-2009

Personeel is erg vriendelijk. Het is camping met daarbij een soort waterpark/speeltuin/park. De camping op zich was oké. De caravanplekken waren prima, wij hadden zelfs een super grote, mooie plek, maar de voornamelijk aanwezige tenten stonden kris kras door elkaar op gras. De toiletgebouwen waren verouderd en de ruimtes erg klein, wel schoon. Toiletpapier en zeep aanwezig. Voldoende handige afwasplekken.

Maar het park was verder prachtig, veel oude bomen en mooie plekjes. De avonturenspeeltuin was super voor kinderen tot 12-13 jaar maar het water was erg koud en eigenlijk was een wetsuit bijna noodzakelijk

Ashburton scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews