We hebben een aantal aanbieders voor Casa Dei Cesari voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Dei Cesari in het Nederlands

Ideale uitvalbasis, netjes en mooi gelegen.

Peter
14-9-2009

We waren met onze 4-jarige dochter vier dagen in dit hotel. Met de taxi ben je snel bij het station om naar Londen te gaan. Vriendelijke bediening, buiten de chef receptie die af en toe norse uitlatingen kan doen. Verder alles dik inorde. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresHandford Lane GU46 6BT(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Dei Cesari in Yateley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Dei Cesari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.