Hotel Woodlands Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Woodlands Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Woodlands Lodge in het Nederlands

Heerlijk verblijf in dit romantische hotel

Ramon
17-1-2016

Een prima verblijf in dit romantische hotel. Niets op aan te merken. Gewoon goed. Hooguit wat aan de prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woodlands Lodge in Woodlands, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woodlands Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.