Reviews over Wingham

Perfecte B&B / perfect B&B

k. witteveen,
    28-12-2010

Tijdens een sneeuwachtig weekend in december hebben we genoten van ons perfecte verblijf in de B&B van Twitham Court Farm, vlak bij Canterbury. De kamer en badkamer zijn prachtig en erg gezellig. Er is genoeg ruimte, de kamer is mooi ingericht en erg schoon. De eigenaars (Sally en Wahab) zijn de perfecte gastheer en - vrouw. Ze hebben ons goed geholpen met veel tips. En tijdens de kou hielden ze het heerlijke warme vuur in de woonkamer voor ons aan. Het ontbijt is allemaal 'home made' en heerlijk vegetarisch. Als je wilt kun je ook biologische bacon eten. Alles in deze B&B is duurzaam: lakens, shampoo, zeep, handdoeken ed. Dus als je de perfecte B&B zoekt in Kent: ga naar Twitham Court Farm.

Wingham scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews