Hotel Harte & Garter Spa

Hotel Harte & Garter Spa
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Harte & Garter Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Harte & Garter Spa in het Nederlands

Verouderd hotel

Anneke van Poppel
31-5-2016

Het hotel was verouderd en vooral daardoor vies.

Stoelen in restaurant waren vies en afgesleten.

Hotel heeft geen parkeergelegenheid.

Ver weg moesten we parkeren....

Ontbijt was slecht.

Weinig en bijna koud.

Van Anwb hadden we een fout adres gekregen..

Adres in Eton. En toen moesten we 10 km. omrijden om toch in Windsor te komen.

Prima hotel in hartje Windsor

Jeroen en Martine
23-10-2013

Het Harte & Garter hotel is prima voor een lang weekend. De kamer (no. 109, Castle View) is ruim te noemen. In de kamer paste een tweepersoonsbed, een uitgeklapte slaapbank en een 1-persoonsbed. Kortom, voldoende slaapplek voor een gezin met kinderen. De badkamer omvatte de gebruikelijke voorzieningen en is eveneens ruim. Nadeel is het enkele glas waardoor er op de zaterdagavond/nacht het geluid van uitgaande mensen te goed hoorbaar was. Op zondagochtend is er sprake van een continentaal ontbijt aangevuld met enkele warme gerechten (ei, worst, bonen, spek). Op de maandagochtend ontbreekt het warme gedeelte bij het ontbijt. Wel kunnen dan tegen meerprijs warme gerechten worden besteld. Attracties al Legoland (bushalte dichtbij) en Windsor Castle (tegenover) zijn aanraders. Het centrum van Windsor biedt volop shopping mogelijkheden. Een goed Italiaans restaurant vlakbij is Sebastian's Italian.

Romantisch Windsor

Kevin
13-2-2012

Hotel Harte & Garter Spa in Windsor is een erg mooi en super romantisch hotel midden in Windsor! Dit hotel ademt sfeer en is echt heel erg mooi en smakelijk ingericht. erg romantisch allemaal en erg sfeervol. het hotel heeft een erg kleine spa in de kelder van het hotel en ligt erg mooi en recht tegenover Windsor Castle! erg vriendelijke bediening en personeel! de service is meer dan perfect en windsor zelf is een erg leuk oud stadje! Dit is zo de moeite waard! ik raad echt iedereen aan hier een keertje heen te gaan! Fantastische kerst hier gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harte & Garter Spa in Windsor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harte & Garter Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.