Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound

Plaats als eerst een review!

1 review over Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound in het Nederlands

goedkoopste dat ik kon vinden voor maart 2009

A. Dijkhuizen, 17-11-2008

Omdat we geen comfort hoeven zochten we alleen maar een bed. Travelodge biedt kamers aan voor 9 pond. Betalen met gewone creditcard kost 1,50 pond, maar dan slaap je nog bijna voor niets.

Je moet wel zelf achter je ontbijt aan of een kant en klaar pakketje vragen voor 4 pond p.p. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het bed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound in Winchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Travelodge Winchester Sutton Scotney A34 Southbound